Tuesday, January 6, 2015

SYDNEY FIREWORK NYE

IMG_1552 IMG_1526 IMG_1557 IMG_1628 Oltiin Sydneyssä uutena vuotena. Vietin mun uuden vuoden vanhassa perheessä ja oon muuttanut uuteen perheeseen täs pari viikkoa sitten :-). Noi ilotulitukset oli aivan mahtavat ja kateltiin niitä mun host veljen kämpiltä, jonka sijainti on varmaan parhain ikinä.. Mun uv oli ihan jees - rauhallinen - tai ainakin mun viime uus vuos oli tosi villi ja ihana :-D
Jokatapauksessa nyt eletään jo vuotta 2015, joka on tosi hullua. Joka päivä mun päivät vähenee täällä Australiassa ja se vähän pelottaa. Aika lentää ihan pelottavan nopeasti. Alle 4kk jäljellä tätä mun taivalta täällä.
ja ottakaa tästä mun fb päivitys

vuosi vaihtu täällä australian suunnassa jo ja haluan vain kiittää tästä vuodesta. tää vuosi on ollut ainutlaatuinen; 6kk suomessa ja 6kk australiassa. mukaan on mahtunut varmaan kaikki mahdolliset eri tunteet sekä oon kasvanu ihmisenä. varmaa eka kerta mulla ku new year new me pitää paikkansa; nyt vaa verrataan mua nyt ja mua vuosi sitten 1.1.  ja oon kiitollinen, että oon saanut viettää tän vuoden teidän kanssanne  

8 comments:

  1. Anonymous6/1/15 14:36

    oi upeita kuvia taas♥

    ReplyDelete
  2. ihania kuvia! ja oon niin ilonen kun löysin tän sun blogin kun postaat tänne useemmin kun moni muu vaihtari ja mä niin tykkään sun tyylistä kirjottaa! mielenkiintosta lukea kun itekkin on lähössä vaihtoon, mä tosin jenkkeihin..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha voi että kiitos! olis mullakin vähän parantamisen varaa täs postaustahdissa .. :-D

      Delete
  3. Anonymous1/2/15 13:14

    Minkä toimiston kautta oot vaihdossa? Siulla on ihania kuvia täällä ja kivoja tekstejä, tosi kiva lukea! Miekin oon lähdössä syksyllä Australiaan, nyt kauhee paperimyräkkä meneillään.. Jännittää vähässe mihinkä päin sitä sit lähetäänkää. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oon Expon kautta! :-) kiitoskiitos ja oii Australiaan! Pidä aivan törkeen kivaa täällä!

      Delete