Friday, January 16, 2015

MINÄ OLEN ONNELLINEN

Minä olen täällä Australiassa todella onnellinen. En ole liian onnellinen, olen sopivasti onnellinen. En halua hehkuttaa liikaa, mutta mulla on kaikinpuolin kaikki hyvin täällä. Tunnen itseni todella onnekkaaksi. Ja mä tiedän, että minä olen onnekas.

Olen viettänyt upeat 6kk mun ensimmäisessä perheessä ja vajaan kuukauden mun toisessa perheessä. Olen saanut mahdollisuuden elää Australialaista arkea kahdessa aivan erilaisessa perheessä.
IMG_1665
IMG_1645
Olen saanut maistella niin paljon uusia ruokia, että olen lihonnut. Olen päässyt näkemään eturivistä The Cat Empiren, Thundamentalsin ja The Hilltop Hoodsin. Takarivistä Lorden. Olen päässyt asumaan Australian yhdeksänneksi suurimmassa kaupungissa ja vieläpä muutaman minuutin kävelymatkan päässä rannasta. Sydneyssä olen vieraillut monen monta kertaa ja Melbournessakin pääsin käymään sekä maaliskuun lopulla suuntana Australian sydän, Uluru.

Mun koulu on todella viihtyisä, joskin välillä se vois olla vähän haastavampi. Oon saanut aivan upeita ystäviä mun koulusta ja tiedän, että nämä ystävyyssuhteet tulevat säilymään.
IMG_1651
IMG_1678
IMG_1642
Mulla on vielä monta muutakin syytä olla onnellinen, mutta eiköhän nämä tässä tähän postaukseen riitä.
Ei mun elämä täällä siltikään ole pelkästään onnellisuutta, vaan on mulla myös huonoja päiviä ja vähän valittamisen aihettakin, mutta nyt en viitsi valittaa.

ps olen onnellinen myös mun perheestä ja ystävistä Suomessa ja ylipäätään siitä, että mulla on koti Suomessa ja Australiassa ❤️
psps kuvat Sydneystä 1.1.2015
IMG_1704
IMG_1653
IMG_1706

4 comments:

  1. Anonymous18/1/15 10:50

    ootpa sulonen ♥

    ReplyDelete
  2. Anonymous5/2/15 20:39

    Tuli mielee et mitä sanot jos joku puhuu sulle, mut et tajuu mitä joku sana tarkottaa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yleensä tajuan muun kontekstin kautta et mistä on kyse, mut jos en todellakaa ymmärrä niin eka ehkä pyydän toistamaan ja sitten pyydän selittämään :-D ja jos online niin käytän sanakirjaa jos on joku ihan outo sana.

      Delete
  3. Love this!
    Want to see all this stuff, too.


    adoorablee.blogspot.com

    ReplyDelete