Sunday, December 21, 2014

SHHS FORMAL 2014

IMG_1395
IMG_1374
IMG_1385
IMG_1386
IMG_1387
IMG_1392 smiths hill high school yr 10 formal 2014. Formal oil viime keskiviikkona ja samana päivänä mulla alkoi myös loma. Seuraavan kerran kouluun meen tammikuun lopussa ja silloin oon jo toisessa perheessä. Mulla on muutto edessä tiistaina uuteen perheeseen ja samalla muutan vähän eri alueelle, nykyisestä kodista Shellharbouriin on joku 40min, että on tässä vähän välimatkaa. Uudeksi vuodeksi karkaan kyllä takaisin tähän mun nykyiseen perheeseen, koska mennään Sydneyhyn. Pitäis alkaa pakkaamaan hups.

3 comments:

  1. Minkä takia sä vaihdat perhettä?

    ReplyDelete
    Replies
    1. En oikein ees oo varma, mut silloin kun olin vielä Suomessa niin mulle sanottiin, että mulla olis poikkeuksellisesti kaksi perhettä, koska kaks tyttöä halus jakaa mut? :-D :-D
      ei siinä, molempien perheitten tytöt on tosi hyviä kavereita keskenää ja molemmat on mullekin läheisiä :-)

      Delete
  2. miks muutat uuteen perheeseen? :0

    ReplyDelete