Thursday, November 27, 2014

SEXY AND SEVENTEEN (and 18 days)

IMG_0514
IMG_0519
IMG_0567
IMG_0524
IMG_0520
IMG_0821
IMG_9664
IMG_9643IMG_9666
Moikka! Mä synnyin 17-vuotta sitten isänpäivänä ja viime isänpäivänä täytin taas vuosia ja tällä kertaa sain täyttää vuosia Melbournessa! Oli ihan mahtavaa herätä pinkkien kukkakimpun viereltä ja illalla ravintolassa saada sateenkaarikakku ja kaikki ihmiset ravintolassa lauloivat. Kakku oli hyvää ja ruoka tuolla raflassa myös, yam.
Tää syntymäpäivien vietto ei kuitenkaan jäänyt tähän, koska viime sunnuntaina mulle järjestettiin yllätyssynttärit. Ja mun asukin oli siitä rennoimmasta päästä, koska tosiaan luulin viettäväni sunnuntain mun ystävän kanssa vaan rauhallisesti chillaillen.. No ei siinä, vietin aivan ihanat synttärit parhaitten tyttöjen kanssa, älskar dem. Sain myös aivan ihania lahjoja, kuten ton vaaleanpunaisen polaroidin!! luv. Loppuun vielä ihana Caitlin ja Tenaya (i know that you losers are going to read this, so i just wanted to say that ily♡)
IMG_0867

6 comments:

  1. Oooh mitä noi tokan kuvan herkullisen näköset leivokset on? *u*

    ReplyDelete
  2. Ooh oon ite kattellu tota polaroidii ihan tsikanaa, mutta vielä en ole saanut aikaseks ostaa sellaista. Joten jos mahollista nii voisitko sitte kun oot testannu että kuin toi toimii niin kertoa täällä vähän fiiliksiä siitä ? :)
    Aivan ihania fiilistely kuvia ja oikein hyvää synttäriä näin jälkikäteen =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo kirjoittelen tost polaroidista joku päivä!! Ihan älyttömän hyväks oon todennu :-)

      Delete
  3. oi ihana postaus & ihania kuvia! ♥ onnea näin jälkikäteen! ♥

    ReplyDelete
  4. Ihania kuvia ja ihana tää sun blogi ♥

    http://elviiraoona.blogspot.fi/

    ReplyDelete