Wednesday, November 19, 2014

k8 & lizzies + melbourne haul video lolo

IMG_0111IMG_0143 IMG_0108 IMG_0105 IMG_0042 IMG_0104 IMG_0080 IMG_0052 IMG_0041 Minä olen tosi onnellinen nyt. Koska salilla urheileminen ei tainnut riittää minulle, päädyin juoksemaan salilta juna-asemalle ja ehdin junaan juuri ja juuri. Koulussa opiskelemani filosofia ei ihan ole mun juttu, olis pitänyt vaan ymmärtää jo lukion FI1 -jälkeen. Sen sijaan löysin itseni sängyltä makaamasta Sigmund Freudin Unien tulkinta -kirja ja vaaleanpunainen yliviivaustussi kädessä. Samalla iloitsen, koska sain taas premiumin Spotifyyn. Pyykkäsin kans tänään.
HAHA apua en edes tiedä mitä tässä olen nyt kirjoittanut. Rupee tää teksti pikkuhiljaa muistuttamaan mun päiväkirjamerkintöjä, joita tuhertelen hypäreillä koulussa.. Ei mutsiis kuvat ovat mun kahden kaverin yhteissynttäreiltä viime viikonlopulta. Mun toisen perheen hostsisko (toisiksi alin kuva) lähti eilen maailmalle ja palaa joskus parin kuukauden päästä. Hullua, että kohta mun aika ekassa perheessä on päättymäisillään (toisaalta tosi hämmentävää kun kaikki sanoo mulle eri asioita, osa sanoo että muutan jouluna, osa sanoo että vasta tammikuussa?) ja parin viikon päästä on mun vaihto-oppilasvuoden puoliväli. hui.
ja jos ette oo tätä nähneet vielä, niin tein ensimmäisen videon englanniksi. tiedostan, että mulla on aksentti ja puhun vähän hölmösti, joten please antakaa sen olla. jokatapauksessa, videolla esittelen Melbournen ostoksia + vaatteita OASAPilta!

6 comments:

  1. Mä ainakin tykkään sun aksentista :D Ja sul on ihana tyyli!

    ReplyDelete
  2. puhuiks tolleen jo ennen ku lähit ausseihin! mä ainki huomaan selväst aussiakensttii!:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha emmä ihan tälleen, et oon alkanu tääl puhumaan sujuvammin englantia :-) ja hahah kiitos, ei mul varmaa viel mitää kunnon aussiaksenttii, mut jotain sanoja saatan sanoa in the real aussie way :-D

      Delete
  3. ite en kyllä huomannu suomiaksenttia, musta puhut tosi kivaa englatia! :))

    ReplyDelete