Tuesday, September 9, 2014

@ symbio zoo

IMG_7571
IMG_7590
IMG_7581
IMG_7579
IMG_7551
IMG_7568
IMG_7572
IMG_7561
IMG_7547 Käytiin Symbiossa yks viikonloppu. Hymyilin aidosti onnesta, koska kuka nyt ei hymyilisi kun pääsee silittämään kengurua. Pienet hampaat nakers heinää kämmeneltä ja pehmeät käpälät tarttu mua kädestä. Pehmeä turkki kutitti mun käsiä ja aurinko lämmitti paljaita reisiä pitkästä aikaa. Saatoin havahtua miettimästä menneitä haikeana, mutta miksi murehtia menneitä, kun mulla on kaikki tässä ja nyt. Mä olen Australiassa ja mä olen onnellinen - kaukana Suomen murheista, turha niistä siis murehtia.
Kerkeän murehtia vielä 8 kuukauden päästä.

2 comments:

  1. Anonymous9/9/14 17:20

    oiii iha ylisöpöjä noi kengurut!! tää sun blogi on mun lemppari vaihtoblogi atm, koska nää sun postaukset on jotenki kivan simppeleitä eikä oo liikaa tekstiä :-)

    ReplyDelete