Wednesday, August 20, 2014

sickday

Kuva otettu 20.8.2014 klo 10.59
Kuva otettu 20.8.2014 klo 10.23 #2
Kuva otettu 20.8.2014 klo 11.01 #2
Kuva otettu 20.8.2014 klo 10.27
shirts//oasap
heippa! tänään jäin kotiin, koska tunsin itteni kipeeksi. söin leipää maapähkinävoilla, johon oon ihan rakastunut ja vietin laatuaikaa mun lemppari tv-sarjan, true bloodin, kanssa. sovittelin myös uusia paitoja OASAPilta! täällä on ollut ihan kamalan huonot ilmat, mutta toivottavasti nää nyt selkenis! täällä tuli rankkasateet, jollasia viimeksi on ollut tyyliin viime vuonna ja sadetta on luvattu koko seuraavalle viikolle! jes.
huominen koulupäivä tulee olemaan helppo, mun ei tarvi mennä ihan niin aikaisin kouluun, kuin muina päivinä ja mulla on vaan yks oppiaine ja sports. ja urheiluna mulla on fishing, eli toisinsanoen istutaan nurmikolla ja jutellaan kaikesta turhasta haha! viikonloppuna olis kahdet juhlat, joten kiirettä pitää!
mitäs muuten, tykkäättekö jos postailen tällaisia pikkupostauksia aina välissä vähän useammin?

9 comments:

  1. Anonymous20/8/14 17:31

    tykätään

    ReplyDelete
  2. aaa true blood <3 ootko lukenu kirjoja, on meinaan vähän eri meininki niissä...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha joo en oo varma montako oon niitä lukenut (luin niitä joskus vuosi sitten, mutta jostain syystä en oo sen jälkeen enään lukenut..) mut tosiaan, sarjan käsikirjoittajat vähän omia ratkaisuja tehneet haha :-D

      Delete
  3. Anonymous20/8/14 23:34

    hei, mulla ois pari kysymystä liittyen tohon sun vaihto-oppilasvuoteen :) ensinnäkin, että kuinka hyvin sun perhe otti sut vastaan? kuinka helposti sait kavereita? enkku varmaan pitää olla aika kymppi, mutta varmistan silti vielä, että kuinka hyvin sitä englantia oikeestaan pitää osata? :D ja sitten vielä että ketä siihen sun perheeseen siis kuuluu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. moikka! :-) mun perhe otti mut tositositosi hyvin vastaan ja tää perhe on aivan loistava! ja sain kavereita helposti, koska mun sisko on samassa koulussa, joten hengasin aluksi sen ja sen kavereitten kanssa ja näitten vuosikurssi on suht tiivis muutenkin. ja ei sen enkun tarvitse ihan kymppi olla, riittää kun edes vähän osaa kommunikoida, koska tännehän sitä tultiin oppimaan! mulla anyways on enkku aina ollu 9.
      ja mun perheessä on minä, sisko 15v, veljet 19v ja 25v ja vanhemmat :) ja joulun jälkeen vaihdan perhettä yhden kaverin perheeseen :-)

      Delete
  4. Anonymous22/8/14 16:54

    tykkään! :)

    ReplyDelete
  5. oot ihan super kaunis :)
    ♥: http://leave-world.blogspot.fi/

    ReplyDelete