Tuesday, July 15, 2014

AUSTRALIA BABY

IMG_1468
IMG_1485
IMG_1440
IMG_1470
1
wuwuwuuwuuu! halloo! here i am ja sitä rataa. viikko sitten maanantaina mun elämäni suurin seikkailu sai alkunsa. alku ei ollut mitenkään suloinen, koska heti lentokentällä lähtöselvityksen tehtyäni sanotaan, että juu lento on ylibuukattu, eli mulla ei ollut paikkaa koneessa, enkä välttämättä saisikaan paikkaa. reali nais. loppujen lopuksi kuitenkin saatiinkin toisen vaihtarin, inkan, kanssa paikat, joten kaikki hyvin.
mun oma kokemus softlanding campista ei oikeesti yhtään vastannut odotuksia. oletin, että oikeesti oltaisiin oltu Sydneyssä, mutta käytiin oopperatalolla tyyliin 30min ja that's it ja suunnattiin jonnekin landelle kolmeksi päiväksi. ei siinä, olin ihan fine sen kanssa, mutta juu.
mut jokatapauksessa oli todella mahtava fiilis nousta koneesta ulos ja oikeesti tajuta että damn, sitä ollaan ausseissa nyt!!
IMG_1555 IMG_1546 IMG_1528 IMG_1550 IMG_1524 IMG_1558 Hostperheeseen menin lauantaina ja en oikeasti olisi voinut kuvitella itselleni parempaa perhettä. Tää perhe on oikeasti todella ihana ja tunnen oloni tosi kotoisaksi täällä. Mulla on iso huone ja ikkunasta merinäköala, joten ei yhtään hassumpaa! Käytiin lauantaina Sydneyssä Lorden keikalla ja eilen käytiin Wollongoning puolella kiertelemässä siskon ja hänen kavereidensa kanssa ja had a lot of fun.
Täällä on oikeasti ihan älyttömän kaunista kaikkialla ja kun käytiin siskon kanssa kävelemässä täällä niin tuntui niin typerältä kun teki mieli vaan toistaa itseäni ja hokea vaan tyyliin woow so beautiful ja jotain sellaista. Täällä on myös muuten tositosi kylmä actually ja oon niin kiitollinen, että mulla on huoneessa patteri ja paksut peitot.
Tänään mulla oli eka koulupäivä ja huomenna saan pukea koulupuvunkin ensimmäistä kertaa päälle! ja koulun jälkeen varmaan jäädään siskon kanssa Wollongongiin ostoksille ja sitten pelaamaan korista!

10 comments:

  1. Anonymous15/7/14 15:18

    eiks australiassa oo nyt talvi?

    ReplyDelete
  2. voi näyttää niin ihanalta, ja kiva että tykkäät hostperheestä! Haluun vaan toivottaa sulle ihaninta vaihtovuotta ja ota kaikki irti :)

    ReplyDelete
  3. vitsi kui siistiä aina lukee muiden vaihtareiden juttuja! olin ite vaihossa neljä vuotta sitten, jenkeissä tosin, mutta vaihtari ku vaihtari. huippua että hostit on hyviä tyyppejä :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. uu munki mielestä on tosi siistii kuulla muita vaihtareita, koska jotenkin tulee sellanen connected tunne tai jotain! :-D

      Delete
  4. oi niin ihanalta näyttää tuo australia & ihania kuvia! ♥ oi oon niin kateellinen sulle kun pääsit sinne australiaan vaihtoon ja lorden keikalle! ♥ no ihana kuulla et siel on tosi kivaa ja pidä hauskaa siel! (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihiii tottakai pidän :-)!

      Delete
  5. kuulostaa nii ihanalta ja niin kauniit maisemat!! have fun:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. täällä on tosi kaunista! ja joo pidän!! :-)

      Delete