Monday, July 28, 2014

AUSTINMER & THIRROUL

IMG_5847 IMG_5861 IMG_5845 IMG_5843 IMG_5860 IMG_5846 IMG_5859 IMG_5852 IMG_5855 haippa! ihan maanantai-illan ratoksi aattelin tulla vähän päivittelemään! yks syy miksen jaksa postata on se, että ei huvita yhtään muokata kuvia, joten nyttenkin heitin vaan kuvat flickriin ilman ees koon pienentämistä. jos tää ei näytä ihan kamalalta niin saatan tehdä saman tempun useamminkin, kun ei muokkaaminen huvita!
anyways, mun uusi kotikaupunki on Austinmer ja damn tää on niin ihana. 1h ajomatka Sydenyhyn, about 20min Wollongongiin (huomautan täs välissä, että mun ikkunasta näkee Wollongongin valot ja rantaviivan!). Asun rannikolla ja rantaa on kyllä ihan yllin kyllin! kesää odotellessa!! Täällä tosiaan on talvi, joka vastaa Suomen normikesää, eli ei mitään sellaista mitä siellä Suomessa nytten on..
Nää ylläolevat kuvat on mun ja siskon kävely- ja rullailureissulta siskon soccerharkkoihin, joista seikkailin omin avuin kotiin yksinäni. selvisin ihmeen hyvin ottaen huomioon, että kuljin kävellen ja rullaten ja lauta mulla oli alla sinä päivänä ensimmäistä kertaa ikinä :-D so proud, enkä edes kaatunut!

nauttikaa lämmöstä ihanat

2 comments:

  1. oi ihania kuvia & ihana postaus! ♥ vaikuttaa kyllä ihanalta paikalta! ♥ oon muuten miettinyt että juhlitaanko siellä joulua? sulta ajattelin kysästä koska saattaisit tietää :)
    ainii, noi kuvat on ihan mahtavia, eikä yhtää haittaa vaikka niitä ei muokattu ookkaan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitoskiitos :-)<3
      jasiis mä en oikeastaan hirveesti vielä tiedä! mun käsittääkseen joulu on ehkä merkittävin pyhä täällä ja täällä on joulukuuset ja kaikki, mutten kyllä vielä tiedä miten täällä sitä juhlitaan :-P sen näkee sitten :-)

      Delete