Tuesday, May 20, 2014

materiaali

IMG_5017
IMG_4956
IMG_5105
IMG_4962
IMG_4996
No mistähän sitä tällä kertaa alottaisi.. Mä olen erittäin tyytyväinen tähän keliin, aurinko paistaa ja lämpöä riittää. Koeviikon hyötynä on se, että voi lojua takapihalla uskotellen itselleen, että opiskelee siinä samalla, samaan aikaan kun tavallisesti istuisi hikisenä historian tunnilla. Koeviikko tosiaan tänään alkoi ensimmäisellä kokeella ja viimeinen koe on tiistaina. Voisi kuvitella, että sitten loppuisi mulla opiskelut Suomessa reippaaksi vuodeksi ja pääsisin kesäloman viettoon, mutta ehei! Kuulkaas tämä tyttö jatkaa opiskeluja vielä kolme ensimmäistä viikkoa kesälomasta, jonka jälkeen alkaa kahden viikon kesäloma ennen ausseja! Voin vain kuvitella sen kiireen ja vilskeen määrää mikä silloin tulee tapahtumaan.. hui.IMG_5103
IMG_4957
IMG_5067
IMG_5172
IMG_5028
IMG_4958
IMG_5111 tops and bracelets from OASAP, thank you ❤️
Anyhow, sain tosi tosi tosi kivoja toppeja Oasapilta ja nää on kyllä täyttä täydellisyyttä varsinkin, kun iho alkaa saada vähän paahdetun väriä! Oon oikeesti näitten lämpimien kelejen ansiosta saanut muutamana päivänä melkein enemmän aurinkoa, kuin koko viime kesänä! tai en tiiä, nyt vaan tuntuu siltä tosi paljon! Samalla kun iho on saanut väriä pintaan, on kasvojen iho tasoittunut sen väriseksi, ettei ressaa kulkea ilman meikkivoidetta (mulla ei oo noissa ylemmissä kuvissa kuin vain kulmat piirretty!!!!). Tän kaiken lisäksi pisamat on ottanut vallan mun naamassa ja siitä viimeistään huomaa kesän tulleen. älskar det ❤️
hyvää kesän odotusta teille kaikille ja nauttikaa tosta säästä!


No comments:

Post a Comment