Sunday, May 11, 2014

DUBAI via iphone

3
9 1 8 7 Untitled
Mä olin Dubaissa viime marraskuussa ja sitä edellisellä kerralla kaks vuotta sitten. Satuin tolla meiän edellisellä reissulla viettämään mun syntymäpäivät Dubaissa ja oli todellakin vähän erilaiset syntymäpäivät, koska tavallisen räntäsateen sijasta pääsi nauttimaan auringosta. Tää ei tosiaankaan sitten jää viimeisiksi lämpimiksi syntymäpäiviksi, koska seuraavat syntymäpäivät vietän Australian auringon alla. not bad.
Vähän kieltämättä iski ikävä punaisia ja paksuja hiuksia kohtaan - heheh, Linda heitti 7 vaalennusta kahden päivän sisään, koska kaikki mulle nyt heti. Eimut, enköhän palaa takaisin punaiseen reilun vuoden päästä. ehkä.
6 2 5 4
Anyhow, mulla on enään 6 koulupäivää ennen koeviikkoa ja haluaisin kovasti herätellä tätä blogia eloon. Mulla on muutamia postausideoita korvan takana kehitystä ja toteutusta vailla. Saa nähdä mihin saakka se toteutus etenee. Ulkoasuakin meinasin vähän fiksailla.
Jos on mitään kysyttävää tai muuta ihanaa tai vaikka postaustoivetta niin feel free to comment.

Ps mä olen nyt onnellinen. Asiat mietityttää, mutta se kuuluu asiaan. Vaihtoasiat pyörii jatkuvasti päässä ja kaverit kyllä muistuttaa mua mun lähdöstä, jos en sitä ite sattuisi muistamaan! Sain myös toisen perheen ja tää uutinen tuli vähän yllätyksenä, mutta loppupeleissä aika positiivinen ylläri! :-) Oon myös valmistellu mun vaihtoa ja ostanut matkalaukkua sun muuta tarpeellista, että voisin taas postata vaihtoasioista täs kunhan koekiireiltä kerkeän.
Pps ihanaa äitienpäivää  💞❤️

2 comments: