Monday, April 28, 2014

PERHETIEDOT

Kuva otettu 28.4.2014 klo 16.25 HELLOU! Apua oon ollu koko päivän yhtä hymyä heti kun sain koulun jälkeen perhetiedot! Kerkesin juuri tulemaan koulusta kotiin ja istuutumaan, kun puhelimeen kilahti uusi sähköposti ja kuinka epätodelliselta se siinä vaiheessa tuntuikaan, niin perhetiedothan ne siinä! Hetken tuijottelin sähköpostin otsikkoa ja sitten uskalsin sen avata ja kerkesin lukemaan ehkä ensimmäisen kappaleen, jonka jälkeen sisäistin koko homman ja tämän jälkeen taisin päästää pakollisen kiljahduksen ja huutoitkeä äitille puhelimessa.
Eilisen päivän vietinkin sitten viimeisessä lähtövalmennustilaisuudessa ja siellä sai kyllä kaikennäköistä hyödyllistä tietoa. Lähtölaskuri näyttää 70 päivää ja oon ihan fiiliksissä lähössä, mut toisaalta jotenkin tuntuu haikeelta jättää Suomeen kaikki, mutta hei, niinkun valmennuksessakin mainittiin, niin Suomessa todennäköisesti ei muutu mikään tai ainakin hyvin vähän. Minä itse sitten todennäköisesti saatan kasvaa henkisesti. Mutta eletään päivä kerrallaan ja nautitaan joka hetkestä täällä Suomessa nämä 70 päivää ja sitten pyrin nauttimaan ne 10kk Australian mantereella - kaikki ne rankimmat ja ihanimmat hetket.
IMG_4937
IMG_4926
Kuva otettu 28.4.2014 klo 16.26 #3 Tosiaan ne sijoitustiedot! Mun kotikaupunki on Austinmer, mun käsittääkseen pienempi kaupunki Sydenyn kupeessa. Ilmeni, että ajomatkaa olis joku 70km tms? Kaupunki on ihan rannikolla ja kattelin jo mapsista, niin oikein nätiltä alueelta näyttää! Mun perheeseen kuuluvat vanhemmat, pikkusisko ja isoveli. He ovat kertoneet, että haluavat opettaa mut surffaamaan ja oon tästä niin innoissani! upeeta. Odottelen innolla, että pääsisin tutustumaan perheeseen paremmin :-)
Lähtöpäivä mulla on 7.7. muuten, ellen ole sitä jo aikaisemmissa postauksissa maininnut! Ja lupasin terkut tässä Saralle ja Janitalle :-) + eka kuva

13 comments:

  1. Anonymous29/4/14 13:29

    Onnea sikana tosta perheen saamisesta! Nauti siellä Ausseissa, ihan järjettömän siistiä, mäki tahon! :D

    t. 3 vuotta sitten vaihdosta takaisin tullut vanha kääpä, mihin se aika meni? :'( haluun uudestaan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha kiitti!! todellaki nautin :-)

      Delete
  2. Anonymous29/4/14 16:36

    Jatkatko blogiin kirjottamist ausseissa ?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kyl mä ainaki yritän :-)

      Delete
  3. Muistan itekii ku vaihtoon lähin mite jännittävää se oli ku ootteli niitten perheitten julkistusta >w<

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha joo, päivittäin sitä tuli sähköpostia tarkistettua ja vastaanottavan järjestön sivuja stalkatessa, et jos se oma profiili ois sieltä poistunu .. :-D

      Delete
  4. Apua miulle tulee niin ikävä siua! Ja hei me pidetään Saran kanssa huoli siitä että täälä ei muutu yhtään mikään sinä aikana että voit olla sielä hyvillä mielin :--)

    ReplyDelete
    Replies
    1. voii, munki sinuu :-) ja jee, mitä mä tekisinkää ilman teitä? :-D

      Delete
  5. Anonymous1/5/14 18:28

    Mistä tilailet vaatteitas? :)

    ReplyDelete
  6. voi vitsi kuullosta ihanalta, tosi paljon onnea! :)

    ReplyDelete
  7. wau jännää! mua harmittaa kun en lähtenyt vaihtoon sun ikäisenä! mutta ehkä mä vielä jonain päivänä lähden kun löytyy sopiva elämäntilanne :) aussit olis kyl aika unelma!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nii, reissaaminen ei oo koskaan liian myöhäistä :-)

      Delete