Thursday, April 10, 2014

ei oo huolista tietookaan läpi aurinkolasien katon maailmaa

miimini jeeee jkk elssa khjmkln kukkuu kk jkjgkg lovee kjgk ribsessa yolo mmm mm noi wuhuuuu
hiphurraa moi! en ees tiiä mitä mun pitäis tässä sanoa. Läpi aurinkolasien ja Diggaan on ihan himohyvii biisei, joita oon paukutellu täs muutaman päivän ihan nonstoppina. Juno on vaan se juttu, kai, heh. en tiiä. En ois vuos sitten osannut kuvitella, että mun elämä ois nytten tällaista. Yhdestä asiasta olin vaan varma. Että nyt tässä vaiheessa mulla olis 3kk aikaa Suomessa. Kaikki muu on tullut täytenä yllätyksenä ja hullunmyllynä. En valita, mun elämä on kyllä tosi kivaa nytten. Tarkoitan sitä. Pelottaa ehkä vähän, että mitä tässä 3kk aikana ehtii vielä tapahtua, mutta nyt eletään hetkessä. Ja sitäpaitsi elämä jatkuu senkin jälkeen kun lähden :-D, koska c'moon siellä mä elän mun elämääni ja loppujenlopuks vuoden päästä mä alan olla jo takaisin Suomessa. ei stressii. ps. haluun jo palavasti saada mun sijoitustiedot!!!!
Joo, jos sit jotain ei-niin-syvällistä. Maanantaina käväisin Iinan kanssa Veturissa ja rakastuin yltäpäältä tohon Adidaksen verkkatakkiin. t ä y d e l l i n e n. Äiti siinä kans sit ihastu tohon täysin ja käytiin seuraavana päivänä sit ostamassa toi, heh. love it.

7 comments:

  1. tosi magee kyllä toi adidaksen verkkatakki! adidas ei ikinä petä ;) näytät tosi freshiltä kuvissa, näkee, että elämässäsi menee hyvin!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha jep! :-D apua, ihana kuulla :)

      Delete
  2. Paljon toi takki makso? Se on niiin ihana et taijan itekki käydä poimiis sen ;)

    ReplyDelete
  3. Anonymous27/4/14 23:46

    oii ihana tuo takki ! tosi kiva postaus muuteski c: heei mitä kokoa sun se maastotakki on? bongasin sellasen ja aattelin että tuo sun koko on varmaan aika kivsu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi mieki tykkään! heiii apua, en ihan mee varmaks sanomaan, mutta melko varmasti sanoisin, että se olis S? :-)

      Delete
  4. Anonymous3/6/14 19:00

    Jonboi&Pikki feat. Juno: " Läpi aurinkolasien " - on ihan sikahyvä biisi! Miksköhän se ei soi radioissa? Mä kävin äänestää sitä kesähitiks Voicen sivuilla. Toivotaan, että voittaa... :)

    ReplyDelete