Thursday, January 2, 2014

not dead yet

8
myä
4
6
14
13
7
9
5
3
2
12
11
10
1
hahaha mistähän nyt alottasin?? no uusi vuosi, uudet kujeet, eiks nii? Oon ollu vähän hiljaisempi tän blogin suhteen, mut ei voi mitään. Aina ei innosta samat jutut ja välil tekee vaan mieli unohtaa kaikki. Mun itseasiassa piti postata tossa joululomalla, mutta en sitten kerennytkään kun suuntasin Rovaniemelle vajaaksi viikoksi mun yhen parhaimman kaverin luo :*
Uusi vuosi tuli vietettyä ihanien ihmisten kanssa ja ihan kreisii et ens uv ja joulu on maailman toisella puolella. niinku kirjaimellisesti. Samoin on jännä sanoo, et tänä vuonna mä lähen vaihtoon, huii. 6kk enää. jännää. Vihdoin sain kans lähetettyä uudet kuvakollaasit ja nyt jännätään käykö se.. Itseasias aloin vääntämään sitä kollaasia tossa viime yönä kun ei huvittanut valmistautua tulevaan koulupäivään nukkumalla, haha. hei muuten, jos kukaan joka lähtee tai on suunnitelemassa vaihtoonlähtöä niin lukee tät mun blogii ni laittakaa kommenttia ihmeessä, koska haluun vähä nähä ketä kaikkii on lähössä ja mahollisesti jutskailla :)

16 comments:

  1. uu ihana maastotakkki :3 !

    ReplyDelete
  2. :'''DD toi kuva meist !! oli mahti uv kiitti seurast rakas ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha kiitti itelles ihana :*

      Delete
  3. Anonymous3/1/14 06:38

    heyy mä täällä amerikoista sulle kirjotan ja annan sulle nyt oikeesti todella todella TODELLA tärkeän ohjeen ennen vaihto vuotta: ÄLÄ odota yhtään mitään sun tulevalta vuodelta. _MITÄÄN_. älä mieti millasia kavereita saat, millasen perheen saat, millasen huoneen, missä asut, millä seudulla. ei. älä odota mitään. Mä tiedän että helvetin vaikeetahan se on mutta ihan oikeasti. Säästyt pettymyksiltä ja kaikelta jos et vaa odota mtn.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mooikka :)! ton neuvon oon kuullu niin monesti jo ja oikeest on hyvä et joku tulee aina muistuttamaan tästä! mussa piilee sen verran pessimistiä, etten uskalla ees unelmoida mistään järkyttävän suuresta näin yleensäkkään, niin kai tää tästä :)

      Delete
  4. Anonymous3/1/14 18:37

    mis vikan kuvan huivi ja kuuennen kuvan (?) villapaita?<3 ihania :) Pukeudut hirmu hienosti ja oot muutenkin super kaunis<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. voii kiitti :* huivi on kappahlista ja villapaita hm :)

      Delete
  5. Anonymous3/1/14 18:53

    Mistä toi ihana huivi on! ja millo oot ostanu sen:) entä mistä toi takki on?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ostin huivin reilu vuos sitten kappahlista :) ja takki urban outfittersistä!

      Delete
  6. Anonymous7/1/14 19:14

    minkä kokonen toi sun takki on :)

    ReplyDelete
  7. Anonymous7/1/14 19:37

    Moi! oon miettiny kun oon yrittäny tilata tuolta urban outfitterista! nii siellä kysytään se nearest store niin mistä tiiän mikä siihen pitää laittaa?

    Kiitos jo valmiiks jos vastaat ja autat!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. se nearest store meinaa sitä et jos voit noutaa sen paketin tyylii lähimmäst urban outfittersist! mut en kyl yhtää muista miten ite ton homman tein.. vissii vaa jätin sen kohan tyhjäks tyyliin? :o

      Delete