Friday, January 31, 2014

12 FAKTAA

jouti
jihuu
1// syön välillä viinirypäleitä ihan niinkun karkkia. oikeesti. nam 2// rakastan ihan ylipaljon teetä. minttutee on ihan ylihyvää ja oikeestaan kaikki teet menee. 3// laitan yleensä suklaan pakkaseen, koska jääkylmä suklaa on niin hyvää 4// tällä hetkellä mun tulevaisuuden urasuunnitelmat on ihan älyttömän auki. oikkis on kutkutellu mieltä kyl täs pari vuotta 5// haaveilen omasta kämpästä. taisiis ootan sitä omaa rauhaa ja sitä tilannetta yleensäkkin, kun saan asuu itsenäisesti 6// haaveilen myös tatuoinneist oikeest varmaan päivittäin. en haluu täyttää mun kehoo ihan kokonaan umpeen tatuoinneilla, mut muutama leima silleen sikinsokin, mut et näyttää kuitenkin visuaalisesti hyvältä
momo
jipiii
necklace//OASAP
7// rakastan kuvanmuokkaamista ihan tajuttomasti! en oikeestaan muokkaa pahemmin kuvia blogiin, muuta kuin koolta ja väreiltä, mut muuten käsittelen aika paljon kuvia. kuvankäsittely on vaa kauheen rentouttavaa tai jotain en tiiä 8// fiilistelen himassa atm Karri Koiraa. jotain niin älyttömän hyvää 9// mua oksettaa ihan hirveesti kiduttaminen. siis hyi helvetti. mua oksettaa myös ihan hirveesti se, jos muita ihmisiä sattuu taisiis en tiiä. sit esimerkiksi ajatus siitä, et napakoru tarttuis johonkin ja repeäis sitte... en myöskään tän takii tykkää käyttää mitää roikkuvia korvakoruja. 10// rakastan tekstailua ja wappailua. haha oikeest on vaan niin rentouttavaa makoilla ja wappailla. kikkii en käytä, eikä mulla ees oo sitä enään 11// ananas kuuluu pitsaan 12// pelkään menettämistä _niin_paljon +// 156

8 comments: