Saturday, October 5, 2013

rakkautta från OASAP

jibii
horjun
juhuu
jibiiiiiiii
ouououuu! Sain tossa yhteistyön merkeissä valkata OASAPilta jotain kivaa itelleni ja selailin sit ihan innoissani koko valikoiman läpi ja mieleen painu enimmäksee kaikkii kivoi swetareit ja neuletakkei. Päädyin sitten tähän neuletakkiin ja oon iiihan tykästynyt tähän! Toi on just tollain täykky pehmonen ja mulle just täydellisen pitunen, koska mulla on aina ollu ongelmii et kaikki kivat neuletakkiasiat on mulle ihan liian pitkii tai sit ne on just nippanappa liian lyhyitä. Tän väritki on just passelit, koska oon tällanen mustavalkotyttö pukeutumisen suhteen.
Käytii tos tytyjen kans kuvailemas torstaina, nii muokkailen niistä kuvista sit viel erillisen postauksen kuhan saan aikaseks :).
mitäs tykkäätte tost villatakist, yay / nay?

8 comments:

  1. Anonymous5/10/13 14:24

    ihana :*

    ReplyDelete
  2. Anonymous5/10/13 18:06

    omg oot niin täykkis"!! hiukset,vaatteet,kulmat,tyyli, ja kasvot- kaikki niin täydelliset! <3 perfecto!

    ReplyDelete
    Replies
    1. äääää älä juksaa, oot ihana :) <3 ! kiitos

      Delete
  3. Anonymous8/10/13 16:11

    näytät kurttuselta muorilta vikas kuvas fyi

    ReplyDelete
  4. paremmalt ku sä tbh :3

    ReplyDelete