Sunday, October 20, 2013

opettakaa tulevalle vaihto-oppilaalle tapoja

kah
boomkah
boom
oon oikeesti aina se, joka jättää kaiken viimetippaan. oli kyse sitte kokeisiin lukemisesta tai hakupaketin täyttämisestä.. tai no hakupaketin kysymysosioita oon ihan säännöllisin väliajoin täytellyt, mut isäntäperheen kirjeen kirjottamista ja kuvakollaasin tekemistä oon visusti vältellyt ja tänään sitten kirjoittelin kirjettä muutaman tunnin ja nyt sain valkattua kuvat kollaasiin, jota meinasin nyt ruveta kokoamaan.. väsymys on suuri, mutta nyt on pakko saada valmiiksi, koska 22. päivä pitäs koko setin olla palautettu. käytii kans petran kans pari viikkoo sitten ensimmäisessä vaihtarivalmennuksessa ja seuraava häämöttääkin muutaman viikon päästä :)
joo ja mulle tuli vähän niinsanotusti tylsää yks päivä ja leikkasin etuhiukset.. kaduttaa jo nyt. viimeks ku tuli vähä tylsää pari vuotta sitten, nii leikkasin mun pitkät hiukset ihan lyhyiks.. hups. sit mua ärsyttää tää mun blogi ku mulla on selkee visio millaseks tän haluun, mutten vaan ymmärrä toteuttaa tät sellaseks tai jotain, hah. mut joo, opettakaa mulle täsmällisyyttä! fak.


6 comments:

  1. älä vaa itelläki on oman blogin kaa sillee joo haluisin tollasen ulkoasun ja tollasii kuvii ja tollasta tekstii ja tollasen vaikulteman ja tunnelman ymsyms perseestä :--( ku tuntuu et ei oo iha oma ittesä

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo tosi turhauttavaa :((

      Delete
  2. Muistan kans kuinka turhauttavaa se hakupaketin täyttäminen oli ja viisumin saanti mut täällä ollaan vegasissa! Toivottavasti jatkat blogin pitämistä sit vaihdossaki! :) eks sä ollukki menossa Australiaan? eiks siellä olla kouluissa aika tiukkoja hiusvärin suhteen tai ainakin mä oon kuullu et ei sais olla värjättyjä hiuksia... Mut kai ne olis exploriuksella jotain sanonu jos noin on...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hah juu :D kyl mul on suunnitelmissa jatkaa bloggausta ja toivon kyl et jatkankin! ja juu aussit ois suuntana ja vähän kyl pelottaa et miten käy, et saanko koulupaikkaa ja perhettä :s jokatapauksessa mulla on kuitenkin suunnitelmia värjätä hiukset ruskeiks ennen kesää, mut ää stressaa ihan sikana!

      Delete
  3. Cool, ite oon lähössä 2014 elokuussa Exploriuksen kautta kans, mutta Amerikkaan ! Aussit oli kans suunnitelmis, mut päädyin sitte siihen USAan kumminkin :)

    Lotta
    http://lottaemiliah.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. oii jees! no hei me varmaa sit ehkä saatetaa törmätä jossai valmennustilaisuudessa mahollisesti :)!

      Delete