Monday, October 21, 2013

naamanpaljousahdistuss

27082013 073
27082013 003
27082013 035
27082013 064
27082013 049
27082013 022
27082013 062
hmm nää kuvat on elokuun lopusta ja en ainakaan muista postanneeni näitä. kävin vaa sattumalta kuvia läpi ja en ees oo tainnu selata ja käydä läpi näitä sen tarkemmin. tykkään periaatteessa tosta ylimmästä kuvasta aika paljon, mut blää. ärsyttää kans kun tuolloin vielä tarkenin päiväsaikaan ajaa tos ruutupaidas ja farkkutakis.. nyt ei oo enää mitää toivoo kun lumetkin on jo kertaalleen tullut ja skootteri lähtee koht talliin. könksäilykään ei oikeen oo mun juttu, mut mielummin mä könksään, kun kävelen ja jäädyn. jäätymisestä puheenollen: ihan mahtavaa kohta mä suuntaan taas dubaihin lämpöön ja jätän masentavan ja kylmän suomen taakse. joo ja tykkään mun hiuksista näis kuvis blääblöö.
ainii ja asia mikä tuli mulle erästä videoo katsoessa mieleen: miks oikeesti kaikkea ns. noloa pitää hävetä sun menneisyydessä? eikö niille vaan voi nauraa räkäsesti ja kelata, et onneks se on vaa mennyttä. nykyhetki on tärkein. aamen.

23 comments:

  1. mua ain häiritsee ku sun naama kiiltää noin paljon, voisiks käyttää puuterii tai vaihtaa meikkivoidetta?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ajattelin just samaa! ;D mutta kaunis oot! miten saat sun hiuksista noin tuuheet? :)

      Delete
    2. en :')
      ps kyl säki kiiltäisit jos oisit awesome

      Delete
    3. siis mitävittua XDD eihän mun naama kiillä ees ku just tän postauksen kuvis? häh en tajuu :DD käytän puuterii vaa jos oon ajamas, ettei meikkivoiteet lähe kypärän mukana. ja sitäpaitsi toi kiilto on suurimmaks osaks vaa valoo joka korostuu ku oon muokannu näit kuvii.
      mutnii emmätiiä, käytän välil tuuheuttavaa shamppoota ja tupeeraan.

      Delete
  2. oii pidä hauskaa dubais, olin siellä pari vuotta sitte ja oli kyllä ihanaa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hah juu pidän! ja itekki olin just pari vuotta sitten siel ja ootan innol et pääsen näkee sen mestan ns uusin silmin tmv! :D:D

      Delete
    2. nii ja sehä on just sellanen paikka et nähtävää riittää vaikka oliski käyny ennenki, kuulin et jotkut oli siellä kymmenettä kertaa :o
      mut oon kyllä itekki miettiny et pitäs joskus vielä mennä sinne uuestaa!

      Delete
    3. aijaa, no ei siin ainaki pääsee kiertää kaikki mestat läpi tyylii jos 10 kertaa käy :D mut joo ootan kyl omaa reissuu ainaki tosi innolla ja toivottavast säki pääset käymää siel vielä uudestaaki :)

      Delete
    4. haha niimpä :D :)

      Delete
  3. en näe mitään pahaa vaikka naamasi vähän kiiltääkin olet todella nätti tyttö :)

    ReplyDelete
  4. ihania kuvia, ihana tää blogi <3 pidä hauskaa dubaissa !
    http://nelliuu.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. hih kiitti! :) juu mä pidän!

      Delete
  5. En tierä oonko vaan tynnyrissä kasvatettu vai johtuuko asuinpaikasta vai mistä, mutta ei niiku mitään havaintoa mitä tarkoottaa könksäily/köksäys tai mikä onkaa? :D Jäi vaivaamaan! Googlekaan ei osannu auttaa mua..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha joo siis pyörä = konkeli/könkeli>könksä ja siitä sit könksäily = pyöräily :Dd

      Delete
  6. Ihan super ihanat noi sun hiukset<3!

    ReplyDelete
  7. satuitko kattoon iina lehtimäen mielipidevideo 2:n ? :'Dd oot tosi nätti :--)

    ReplyDelete
    Replies
    1. juu oon mö sen kattonu :) ja voi kiitti! :>

      Delete
  8. oot niin kaunis! :o mäki oon käyny dubais, toivottavasti sul on kivaa siel :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ää voi kiitti säki oot! :') oii kiva ja juu toivotaan! :)

      Delete
  9. eiks ihmiset tiedä et joillain on herkästi rasvottuva iho? mä käytän puuteria kyllä, mut viimestään tunnin päästä meikkaamisesta iho on ihan rasvanen enkä mä ainakaan viittis tunnin välein olla puuteria lisäämässä. enkä nyt tarkota että linda sulla olis rasvottuva iho, en tosiaan tiedä ihotyyppiäs tms mut häiritsi vaan noi kommentit. sä päätät ite mitä meikkejä käytät ja mitä et, ei se oo muiden asia, ja oot just nätti tollasena :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hah joo totta! kiitti :')
      ja tosiaan mulla ei oo kauheen herkästi rasvottuva iho, mut kyl se nyt silti välil tuppaa kiiltelee :D ei voi mitää.

      Delete