Sunday, October 6, 2013

kuningasleijona

khuiuul juhuuuu kinkeriklupi ko moii mo
tässä nyt yllä sitten jotain kuvii torstailta, kun käytiin tytyjen kanssa vähän kuvailemassa. ihan hulluu et syyskuussa postasin tasan kerran ja nyt lokakuun kuudentena päivänä tää on jo mun kolmas postaus tässä kuussa. kolmas postaus tän viikonlopun aikana. wouuuu. mulla on oikeesti paljon kirjotettavaa, mutten haluu sisällyttää kaikkee tähän, ku haluun mielummin mainita niistä erillisissä postauksissa. vaihtarijutuist esimerkiks tulee varmaa jotai settii tiistain jälkee, ku mulle on nyt tullu hakupaketti ja tiistaina on ensimmäinen koulutus.
oon kans täs nyt muutamana päivänä tehny mustan rajauksen sijaan valkosen rajauksen, koska en oo jaksanu/ehtiny pelleillä mustan kanssa. toi on oikeesti tosi kivaa vaihteluu ja tulee heti jotenki valosampi katse. en kyl tiiä, kyl toi musta on enemmän mun juttu, mut kaikkee voi ja pitää kokeilla.
mun aikataulust sen verran, et ens viikko enää koulua ja sit kahen viikon vapaa. sitten taas viikko koulua ja meitsi suuntaa viikoks dubaihin ja vietän siel synttäritki. ei kuulosta ollenkaan pahalta. ja vaik ihan täys jakso kuulostaa semiuuvuttavalt, ni mun mieltä piristää se, että mulla on kolme kieltä ja kuvista, joten tyhmiä aineita jää vaan kolme, eikä nekään maata musertavia ole. jes. ainii, mulla ja jannella tuli eilen 6kk, pus :*

7 comments:

  1. millä hoidat tota sun punasta värii? :) kiva blogi ja kaunis oot! :3

    neversurrender-annika.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. en oikeestaan enään millään :D välil laitan color maskii :) kiitos :>>

      Delete
  2. paljon onnee sulle ja jannelle :3

    ReplyDelete
  3. Anonymous6/10/13 21:20

    tee jannen kans postaus tai pyydä sitä tekee postaus tänne :3 ihan vaikka joku kuulumispostaus tai postaus teistä, iiha mikä vaa! ja sit siihe jotai kuvii teist joku pusukuva vaik kans :33 hihihi onnee teille!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah juuuu xdd kiitti :))

      Delete
  4. ihana postaus,nää kuvat on sikahienoi ja tosi kiva blogi!:3 käy tsekkaa meijän upouusi blogi:

    http://hetkenmaailmaontassa3.blogspot.fi/

    ReplyDelete