Wednesday, October 23, 2013

kakkaa ja paskaa ja kaikkea siltä väliltä

ruma
lehtiperkele
le0psoo
kiria
harvahammas
beba
tydyi
ruma2
oksettavaa. mulla ei oo ollu mitenkää parhain mahollinen päivä tänään (eikä eilenkään) ja minuu ärsyttää ja kiukuttaa ja masentaa ja kaikkee mahollista samaan aikaan. peiliin ei tee mieli katsoa, kun tiedän mitä sieltä katsoo takaisin eikä se oikein miellytä minua. istuminen ja käveleminen on ihan kamalaa, kun oon telonut mun jalkani taas vaihteeksi. ei oo myöskään ihan hirveen hauskaa, kun vammaset ahdistelee epämiellyttävillä viesteillä. epätietosuus, liika-ajattelu ja vanhojen muistojen mieleenpaluu ei oo kivaa. lisää ärsytystä laukas, kun spotifyssä rupes soimaan summer paradise. kyseisestä biisistä mulla tulee tasan yks ihminen mieleen, ja en mielelläni ajattelis häntä, sori. ihan tyhmää, ku mua ärsyttää aina kaikki ja oon ihan tyhmä.
onneks sain mun hakupaketin lähetettyä ja mun pitää huomenna vaan skannata eka jaksotodistus ja jotain rokotustietoja vielä, niin sitten on kaikki hyvin ja saadaan paperi lähtemään Ausseihin päin! sitten aletaan odottelemaan perhetietoja. lähtöön enään alle 9kk, reilu 8kk.

8 comments:

  1. oot kaunis :) mul on pari kysymyst, mitkä ei oikei liity tähän postaukseen, mut nii :)
    1. missä tapasitte jannen kanssa?
    2. miten tutustuitte?
    3. mitä mieltä janne on siitä et lähet vaihtoon?
    4. kauan ootte seurustellu?
    ja voitko laittaa tänne jonkun tuoreen kuvan teistä :):)

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitti :)
      1. mun parhaan kaverin bileissä :)
      2. no pelattii siel bileis pullonpyörityst ja sit seuraavaan päivään Janne lisäs mut faces kaveriks ja alko juttelee
      3. no joskus se ainaki sano et sitä vituttaa, mutten tiiä ku ei hirveesti puhuta asiasta.
      4. yli 6kk
      ja jooo sitku saan sellasen otettuu :)

      Delete
  2. ihan liian siistii et lähet vaihtoon! itteeni harmittaa etten lukio aikoina mennyt! :-( ja sulla on niin ihanat hiukset :-)

    ReplyDelete
  3. muakin masentaa ihan koko ajan kaikki! ja peiliin kattoessa tyyliin alkaa itkettämään se mitä sieltä näkyy:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. voii :( ite just vältän kattomast peileihin, kun ahistaa niin paljon ulkonäkö ja blääää.

      Delete
  4. Replies
    1. Mikko Karpin Väinämöisen vyö :)

      Delete