Monday, October 28, 2013

etujeejee

3
8
4
6
7
5
1
2
tän postauksen jälkeen ette varmasti unohda miltä mä näytän, koska hirvee naamaheru! paitsi on tossa kuva mun pirtelö/smoothie/JOKU -aineksista, sit joku havainnollistava kuva mun iltalukemisista, joku välipala ja piirrustus. monami frost on perf.
flippasin tänää mun etuhiukset vanhaan tuttuun tapaan tohon sivulle ja vaihdoin samalla jakausta tohon sivulle ja no jaa.. kai tää on ihan kiva. aattelin nyt vähä pitää taukoo hiustenvärjäyksest, koska oon nyt värjäilly näit vähän enemmän mitä aikasemmin. onneks colormaskit on keksitty.
ainii oli mun kulmatki tänää ihan jees!
mut nyt jatkan kouluhommien parissa ja ette oikeesti tiiä kuinka stressaavaa tää on. pitäs jostain repiä aikaa myös mantsan lukemiseen ja ihan muullekkin elämälle.. ihan hermoja raastavaa ku stressaa muutenki tyylii kaikki asiat elämässä. keksin jokaiselle sormelle, aakkoselle ja vaikka varpaalle eri stressinaiheen, et joku vois jossai vaihees antaa mulle jotai hermoterapiaa tai saada mun ajatukset johonki tosi kivaan. plääplöömoi.

20 comments:

  1. Apua sun hiukset on niin ihanan väriset <3!

    ReplyDelete
  2. aaahh monami frost ♥

    ReplyDelete
  3. näyttää et oisit joku pedari ku jannella on profiilikuvana facessa tollanen lapsikuva XDXDD ♥ ihan btw oli pakko sanoo!

    ReplyDelete
  4. Sul on ihan tollaset unelmahiukset! :3

    ReplyDelete
  5. ooot tosi kaunis ja sulla on ihanat hiukset:O! ja oot hyvä piirtää;)

    ReplyDelete
  6. toi näyttää tosi hienolta, kun toinen puoli on aikalailla blondi ja toinen punanen :o sopii sulle tosi hyvin!¨:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hah kiitti! :) mulla on itseasias ollu tälleen värjättynä joku 5kk, mut eri jakauksel se on vaa näyttäny iha erilaiselt :>

      Delete
  7. Tulen ja varastan tukkasi. Se on upea! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha voieii kiitti :D:DD

      Delete