Monday, August 5, 2013

wududuududududud helloo

wutum
wuduudud
ubee
wututuutut
uliu
sittenku täytän 18 haluun mennä välimerelle jonnekki kunnon bilemestaan. haluun silloin kans ottaa tatuoinnin. aihe tatskaan mulla on ollu selvillä jo pari vuotta, mutta tulevasta sijainnista oo vielä mitään varmuutta. reisi vois olla ihan kiva. tiiän vaa et haluun tän leiman. for real. on mulla muitaki tatskahaaveita, mut tästä mä oon ihan satavarma. hih. ainii sitku saan auton, ni haluun siihe jäätävät subbarit ja hienot vanteet. nyt kans tuntuu vähä siltä, et oon tulos kipeeks, nyyh. toisaalt, must tuntuu aika usein siltä, että ei oo mitään uutta. toivottavast tää olo on ihan ohimenevää :). mainitsin jo jossain postaukses, et oon lihonnu ihan helvetisti, mut onneks mä tiedostan tän itse ja homma on mulle ihan ok siinä määrin, et tiiän mitä mun pitää tehä sen eteen, et saan nää liikakilot taas veke. enköhän rupee olemaan taas kivankokonen kunhan koulut starttaa ja saan vähä enemmän rutiineja ja vähemmän aikaa ja tilaisuuksii piipahtaa mäkkärissä ja muissa paskasafkaloissa :) moiksan.

14 comments:

  1. Anonymous5/8/13 00:40

    hei jos et jossain vaihees keksi muuta postattavaa, ni tee jooko sellanen aakkospostaus sun elämästäs tai sillee tiiäks? a = alkoholi b = bileet jne :D:D:D vois olla hauska

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha joo toteutan tän jossai vaihees!

      Delete
  2. noi hiukset !! en kestä .__.

    ReplyDelete
  3. Anonymous5/8/13 01:01

    Onks sulla venytykset?:)

    ReplyDelete
  4. Anonymous5/8/13 01:20

    ai mitkä liikakilot?! voi hyvä päivä..

    ReplyDelete
    Replies
    1. no ottaen huomioon, et oon puolessatoista kuukaudes lihonnu 5kg..

      Delete
  5. Anonymous5/8/13 13:09

    sulla mitään liikakiloja oo :c

    ReplyDelete
  6. oot iha täydellisyys apuaaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. voii höpöhöpö sä oot!!

      Delete
  7. Anonymous5/8/13 22:10

    Sul oli jossain postaukses aikoi sit sellanen punanen converse laukku niin mistä oot sen ostanu? :) kiva blogi ja ihan unelma hiukset!! :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. se on joskus aiikoi sitte sokokselt ostettu :) voii kiitti :>:>

      Delete