Saturday, August 3, 2013

hei mutsi mä en syöny mun lääkkeitä joo joo

mä en oikeesti tiiä. mulla on selkee visio mitä mä haluun tässä tekstissä sanoa, mut huomaan vaa pyyhkiväni tän tekstin aina uudelleen ja uudelleen. tuntuu, et jos kirjotan jotain, ni monet ottaa sen väärällä tavalla ja saa musta ihan väärän käsityksen. kirjotin muutama viikko sitte hurjan avautumisen blogissa mun paskasta olosta, ni siihen palatakseni voin sanoo, et kaikki alkaa helpottaa. tai itseasiassa on helpottanu jo tosi paljon. mulla on niin paljon parempi olo. oikeesti. en oikeestaa keksi montaa juttua, jotka aiheuttais mulle päänvaivaa tai pahaa oloo. en oikeestaa yhtäkää. sellasetki jutut, joitten pitäis painaa mua ei paina, koska en jaksa välittää niistä. tosi huoleton ja jotenki kevyt olo. itsetunto mulla on yhtä paska ku aiemminki - ehkä tosi pienen aavistuksen parempi mitä aikasemmin - mut se ei jaksa huolettaa minuu :)
mun mielest ois niin kivaa asuu omassa kämpässä. vois syyä mitä huvittaa ja milloin huvittaa ja tehä olonsa ihan vitun kotoisaks. kyllä mä nytki saan oloni kotoisaks, mut pointtini varmaa ymmärretään. herätä aamul isost mukavast sängyst auringonpaisteesee ja vetää kahvit napaan. okei, vähä klisee. on myös ihan helvetin siistii, et voin nyt sanoo, et alle vuoden pääst lähen ausseihin. muistan kuinka ala-asteel mietin tyylii et viien vuoden pääst. sit se muuttu, et vuoden pääst voin hakee. enää puoltoista vuotta. vuoden päästä mä oon siellä. niin siistiä. ainii ja funny fact: mulla on seuraavan kerran synttärit suomessa, ku täytän 18. jos silloinkaa.
en tiiä mikä muhun tänää meni, mut mulla vaa yhtäkkii rupes valuu kyyneleet ku nsn - silver ecstasy rupes soimaan. kai se on vaa se syvä rakkaus kyseistä bändiä kohtaan. saatoin myös vuodattaa pari kyyneltä true bloodin viimeisimmäs jaksos. parhautta. 10 yötä koulun alkuun. 87 päivää huvinpitoon. ainii se N8 hajos ja nyt mulla on toistaiseksi äitin vanha luuri ainaki tän viikonlopun ja en tiiä oonko sitte kokonaa ilman kännykkää. kuvituksena täs postaukses on ylemmäs kollaasis jotai viimesimpii instashittei ja alemmas randomei vuoden 2013 kuvii. kelasin jälkeepäi et täs on itseasias myös kuva edellisen postauksen anonyymille haha on mul instas joku parempiki! emblem3 - spaghetti on tosijees ja mulla on inspiraatioo ihan yllinkyllin, joka vaa oottaa toteuttamist! lisäks laitan täs lähiviikkoin huoneen uuteen järkkään mm. piano on ainaki lähös helvettiin ni ehkä mä sitte saan aikaseks jotai huonepostausta, jota on multa useesti pyyelty. 
tää postaus on kaikinosin outo, mut vaihteluu tääki! elokuu olkoon mun blogikuu, hell yeah.


6 comments:

  1. Anonymous3/8/13 23:30

    sulla on kyllä cooooooool blogi :) jag gillar

    ReplyDelete
  2. Anonymous4/8/13 01:06

    pumpumpum anteeks et sanoin sua tylsäks jossai vaihees

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha awww :D:D ei midist

      Delete
  3. En tiiä oonko oikeesti näin sokee ilman lasei mut en millää nää tota tekstii onneks ctrl+ on keksitty :D //oli tärkee juttu
    mut btw oot tosi kaunis taas!(:

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha aijaa :D no vaihoin vähä isommaks nytte :) & kiitos :>

      Delete