Tuesday, August 20, 2013

forever takkutukka

jea
myö
väbs
jö
juuh
jihuuuuu
mun hiukset on aina ihan vitun takussa, mut ei se mua haittaa. tykkään mun hiuksista silleen ja tuntuis ihan liian vieraalta, jos mun hiukset nuolis päänahkaa. sain mun uuen kameran viime viikol ja hallelujah oon kyl tyyliin seitsemännessä taivaassa tän kanssa. me likey. kemia on mulle ihan hullun vaikeeta, mutta tänään tajusin kaiken mitä tunnil puhuttiin! tuli ihan voittajafiilis for real. true bloodin kutoskauden vika jakso oli tosi jees, vaikkakin ihan hullun hämmentävä. tällä hetkellä mua hiukan harmittaa, mut tiiän että mun ei pidä välittää tyhmistä kusipäistä. pitää vaan pitää pää pystyssä ja nauttii elämän hyvistä hetkistä. mä kaipaan ihan hulluna päättäreitä, silloin kaikki oli hyvin ja oli ihan järkyttävän hauskaa. okei on nyttenkin asiat ihan hyvin, mut silti. 70 päivää huvinpitoon. eivittu nyt jatkan hyvän musiikin kuuntelua, moiksan, jättäkää mulle jotain kivaa kommentteihin ja tai askiin. http://ask.fm/marjannerr

27 comments:

  1. rakastan sun hiuksia, vaatteita, ulkonäköä ja tapaa kirjottaa !! venaan aina iha innol et koska postaat taas :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. vooiei kiitti hulluun! oikeest kiva et joku tykkää :):)

      Delete
  2. Nyt on pakko kysyä, että mikä vuos oot syntyny? :o oon miettiny tätä jo kauan, mut nyt vasta tajusin kysyä XD

    ReplyDelete
  3. Anonymous21/8/13 13:18

    ^^ mäki oon miettiny ihan samaa, siis että minkä ikänen oot:D ja myös sitä että minkä pitunen noin suunnilleen oot:)?

    ReplyDelete
  4. oon 15 viel :) ja 157cm pitkä

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous22/8/13 13:11

      voooi ku oot pikkunen:3

      Delete
  5. hei mistä toi ihana paita on?:O

    ReplyDelete
  6. se päätös jakso ei ollu tosi jees, IHAN KAMALAAN EPÄLUULOON JÄTETÄÄN! Varsinki kaikki team Ericissä olevat >:( mut ah sun hiuksett <33

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahaha vitoskauden päätös oli viel hirveenpi

      Delete
  7. Anonymous22/8/13 21:00

    miks olit kymil ottaas kuvii ? :DDDDDd

    ReplyDelete
    Replies
    1. emmätiiä :D kuha oltii

      Delete
  8. Anonymous23/8/13 20:12

    mistä tunnet emman?

    ReplyDelete
    Replies
    1. oltii joskus way back samal leiril :D

      Delete
  9. Oot saman pitune ku mä! :) kirjotat tosi kivasta ja noi sun hiukset! <3 joudutko värjää noita kui usein? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi voi kiittii :> värjään juurikasvun mukaa yleensä 1-2kk välein ja käytän aina silloin tällöin colormaskii kirkastamaa värii :>

      Delete
  10. Anonymous28/8/13 17:42

    Minkä kokoset noi sun vansit on? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. naisten us 6.5 ja miesten us 5 :)

      Delete
  11. Holy shiy, you hair! LOVE THEM

    xx

    ReplyDelete
  12. oo ihanat hiukset! ja oot tosi nätti c:

    ReplyDelete
  13. hei tässä jos kiinnostaa lukea :) http://elatatapaivaa.blogspot.fi/?zx=18106395c9626ecc jaa ookei :)

    ReplyDelete
  14. hei tässä jos kiinnostaa lukea :) http://elatatapaivaa.blogspot.fi/?zx=18106395c9626ecc jaa ookei :)

    ReplyDelete
  15. hei tässä jos kiinnostaa lukea :) http://elatatapaivaa.blogspot.fi/?zx=18106395c9626ecc jaa ookei :)

    ReplyDelete
  16. muistatko millä värillä värjäsin siun ruskeet hiukset :)

    ReplyDelete