Saturday, August 10, 2013

bang bang banfg

lol
ubee
nolous
sväk
wutum
jeeah moi! mulla on ollu koko viikon töitä, vaikka aluks luulin, et duunit loppuis keskiviikkona, mut siellähän mä ahersin viel torstaina ja perjantainakin! todennäkösesti tuun satunnaisesti siel viel ravaamaan viikonloppusin ja arkena koulun jälkeen. niin koulun. vittu. kolmen yön päästä alkaa koulu ja ei millään huvittais. toisaalta on ihan jees, et pääsee uusien ihmisten seuraan, mut ei oikein muuten houkuttele. ekan jakson lukkarin stalkkasin tossa alkuviikosta ja en oikein osaa sanoo siitä juuta tai jaata. jotain koulukamojaki ostin tossa eilen, mukaanlukien ton kalenterin jonka tos äsken päällystin. pojat ja mellu tohon eilen piirteli muotokuviakin ja kirjotteli nättejä muistiinpanoja. ite itseasias tykkään ihan sikana tosta mun tekemästä päällystyksestä ja tosta tuli heti paljon enemmän omannäkönen ja sellanen duh emmätiiä :D
sit joskus kyseltiin, et laittasin mun wtj kuvia, niin tossa vilahtaa parissa kuvassa pari sivuu mun kirjast :) oon ollu tosi laiska ton kanssa, mut nyt oon taas innostunu värkkäämään sitä.

sain kans yliviivattuu yhen asian listalta, et mitä mun pitää tehdä/hankkia mun vaihtovuotta varten. tilasin nimittäin uuen kameran ja ohgod, ootan niin innolla, et saan sen omiin käsiini. siinä on sitten kans vihdoin se videotoiminto, mitä armaassa tonnissani ei ole, niin voipi olla, että blogiin rupee tulemaan jotain videoitakin:) taidan myös saada ipsun takasin maanantaina, pus.

joo ja tossa alla joku tyhmä kollaasi ja lisäks tos ylhäällä joku vanha asukuvantapanen. meinasin kans, et ku en oo kesällä hirveesti postaillu, vaik täs on sattunu ja tapahtunu kaikenlaista ni mietin, jos tekisin jonku kesäkoostepostauksen tai jotain :D:D en ihan viel oo varma miten sen toteuttaisin, mut jokatapauksessa kiinnostaisko? :))

en muista koska oisin tehny viimeks näin ruman kollaasin. :C ugly as fuck. 

5 comments:

  1. Anonymous10/8/13 16:52

    kesäkosstepostaus kuulostaa hyvältä !

    ReplyDelete
  2. heii jos haluut täältä enemmän liikennettä oasapille ni kannattaa kirjottaa postaukseen tai johonki et tyypit scrollaa alas ;) :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. en kehtaa :D:D siks mä sen alas laitoinki, et herättäis vähiten huomioo XDDD

      Delete
    2. oot ihan outo :--D

      Delete