Thursday, July 25, 2013

nainen pöydällä

 photo dsf.jpg  photo ukuku.jpg  photo gjf.jpg  photo soumlks.jpg  photo hurthj.jpg  photo hgfgh.jpg
moiggelis vaan! aattelin ihan kokeilumielessä selitellä täs postaukses vähä tarkemmin tai jotain ni sanokaa onks tää ihan kamalaa vai ihan jees. ite en osaa sanoa höhö. en ees tiedä, että miten tää tulee poikkeamaan mun tavallisesta kirjotustavasta, mut we'll see. alotetaan vaik sillä, et tein vähä tyhmyyksii ja siitä on tulossa seurauksia täs lähipäivinä, mut tehtyä ei saa tekemättömäksi ja aina tekemistä virheistä viisastuu! kauhulla oottelen, että mitä porukat keksii mun pään menoks ja milloin saan taas täyden luoton. tai jotai.
jokatapaukses laura tuli meille lauantaina ja ollaa majailtu yöt teltassa meiän takapihalla. hypättii tiistaina heti aamusta junan kyydissä stadiin ja sain kyl poltettuu ihan kiitettävän summan rahaa :D toisaalta ostin paljon sellasta mitä mun pitiki ostaa, et ei siinä mitään. nyt oon taas rahaton ainaki toistaiseksi, hihs.
eilen sitte tsekattii tykkimäki ja oli kyl ihan saatanan mälsää. tänään sitte vaa chillailtii ja kuvailtii hiukkasen ja pääsin taas haaveilemaan uuesta kamerasta ja parista obusta. mulla on ollu nykynen kamera vuodesta 2010 enkä muutenkaa tykkää mun yksilöstä, joten ois niiin korkee aika ostaa uus runko. mut en tiiä milloin voin ostaa mitään uutta kamerakamaa, koska on muitaki rahareikii, kuten toi vaihto-oppilasvuosi :/. ensisijaisesti pitäs sijottaa siihen ja sitten uutee läppärii.
oon myös syöny ihan vitusti kaikkee paskaa, joten otettii lauran kans veto et kumpi pystyy olemaa pitempää ostamatta sipsii. semihelpponaggi, ku en tavallisesti ees osta sipsii, mut katotaa nytte! haastoin itteni yhteen toiseenki juttuun sadaks päiväks ja ööää oon lihonnu aivan saatanasti =( moiksun
ps hävitin mun juurikasvun ja tykkään mun hiuksista nyt kovasti!
ps2 raiskatkaa mun aski kaikella turhuudella ja linkatkaa taas teiän askei!
http://ask.fm/marjannerr

10 comments:

  1. nuo sukat :3333 ja täs taas: ask.fm/alisajenny :-----D

    ReplyDelete
  2. oi miten ihanat hiukset sulla on ! ;__;

    ReplyDelete
  3. Anonymous29/7/13 03:30

    mitä sä oot menny tekemää?

    ReplyDelete
    Replies
    1. en tääl kommenteis viitti ruveta selittelee :/ mut ei oo mitää kuolemanvakavaa ja ei seurauksetkaa ollu nii kamalat mitä ajattelin :)

      Delete
  4. sun hiukset on vaan niin ihanat! :)

    ReplyDelete
  5. yää itken ku oot niin nätti ja noi sun hiukset!! :33

    ask.fm/acinomolleh

    ReplyDelete
    Replies
    1. höpöhöpö :3 kiitoos! <3

      Delete