Thursday, June 13, 2013

VANS OFF THE WALL AND OTHER SHIEEETTT

jööö
jaaa
juuuh
jöö
jiiii
hihi moi! melkein kaks viikkoo kesälomaa takana ja oon ehtiny tässä ajassa paskomaan mun jalat ihan totally. viimeviikolla sain toiseen reiteen sellasen nätin verisen naarmun koko reiden pituudelta ja nyt sitä kohtaa koristaa tollain naarmunjämä ja kaunis mustelma. se ei riittäny et ton lisäks sain vitusti lisää mustelmia ja muutaman muunkin haavan (+ ne lukuisat hyttysenpistot..) ni sitte toissapäivänä otin vähän enemmän osumaa ja nyt roudailen itteeni paikasta toiseen kepeillä. fuck yeah.
tilasin tos viime viikol vansit, mut ne ei syystä tai toisesta tullu ni kävin sit tänää ostamas tämmöset givat. en malta oottaa et pääsisin kävelee näil sillee ihmisen näkösenä enkä vaa keppien varas tai muuten vaa tosi retardisti linkuttaen kävelynopeudella, joka hipoo pilviä.

ainii ja sunnuntaina LANAN KEIKKA !!!! can't wait ::):):) ketä tulossa?


12 comments:

  1. täydelliset kenkulit :3

    ReplyDelete
  2. Anonymous14/6/13 12:56

    mitä sä teit et sä kepit sait ? :oo pärjäile!

    ReplyDelete
    Replies
    1. pannutin .. :D joku luunkuori haljennu tai jotai irronnu entiiä ja siel jotai verenvuotoo sisäl :/ ja juu mie koitan! :)

      Delete
  3. kui hienot kengät D: mä oon ainakin tulos Lanan keikalle <3

    ReplyDelete
  4. mä taisin jo nähä sut tääl :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaa! missäpäin? olin kyl vissii aika jääkuulan näkönen :D:DD

      Delete
  5. Sun hiukset <3 Vitsit kun pääsis tonne Lanan keikalle!!

    ReplyDelete