Sunday, April 14, 2013

on niin vitun jees fiilis

guggasia
jou
guggii
hellouu! Tässä on ollut ihan sairaasti kiireitä, ettei oikein oo ollu mitää mahiksii kuvailla ku oon aina tullu niin myöhään kotiin tai oon muuten vaa lahnannu meikit poskilla. Teoriatunnit skopoiluu varten on käyty ja pitäis ruveta kattelee teoriakoetta hyrr. kyl musta viel ihan hyvä kuski tulee :').. On myös tosi hyvä fiilis, ku oon viimeks ollu näin kevyt ja laiha joskus ala-asteella. Se pieni vitutuksen tunne ei kyl kauheest myöskää haittaile enää :) hups tulipa turha höpinä ja/tai kuulumispostus, haha. Mut juu, jos saisin sen videon kuvattuu ens viikol!! ps happyyy

15 comments:

  1. Anonymous14/4/13 11:31

    paljo painat :)?

    ReplyDelete
  2. Anonymous14/4/13 11:41

    kuulostaa pelottavalle että oot yhtä kevyt ku olit ala-asteella :( ethän sä oo koskaa ollu mikää läski niin älä nyt kokonaan kuihdu pois!

    ReplyDelete
    Replies
    1. een mä kokonaan kuihdu, don't worry :')<3

      Delete
  3. Anonymous14/4/13 11:47

    miten sitte laihduit, kauanko laihdutit jne ? terkuin laihduttaja, 7 kiloa, 2 kuukautta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. en oo mitenkää tietosesti laihduttanu enkä laihduta:) mut on täs kuukauden sisää lähteny 4kg

      Delete
    2. Anonymous14/4/13 12:50

      miten syöt, liikut jne ?

      Delete
    3. en oikei tiiä, ku tää on tullu ihan yllättäen :) mut oon just vähentäny herkkujen syöntii, koska ei mun ees tee paljoo mieli nykyää mitää herkkui. ja lenkil käyn silloi tällöi :)

      Delete
  4. aww oot nii söpö !

    ReplyDelete
  5. oooot tosi kaunis :> !

    ReplyDelete
  6. Anonymous14/4/13 20:37

    sulonen oot!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha voiei thänks =')))

      Delete
  7. Some really cool pictures! And some beautiful flowers <3

    ReplyDelete