Friday, March 8, 2013

yhteishaku jeeeee

jihuu
palaset
No heippavaan heippa heii! Yhteishaku on nyt tehty ja Kuusankosken lukio mua kutsuu ens vuonna. Mites onko mulla lukijoissa kohtalontovereita? ootteko nyt vast sinne hakemassa vai ootteks siel jo nytte =')? Enivei, oon sinne lähössä siks, koska se on lähin lukio ja ihan jees kuulopuheitten perusteel, ni mitä turhaa lähtee kauemmas lyskaa tai yhtärii =/ muutenki oon lähös sinne Ausseihin, ni tuntuis luontevimmalt olla tos Kuusaal.. enivei 

Oon muuten niin ylpee itestäni: luin 700 sivusen kirjan ja uus kirja on jo alotettu, jes. ainii ja teen suunnillee kuolemaa ku naurattaa liikaa tää video. Oon muutenki ihan koukussa Jc Caylenin videoihin ooooh noo. JA HYVÄÄ NAISTENPÄIVÄÄ KAIKKI IHANAT ♥ ja elihei siis kertokaa jos ootte kuusaan lukioo menos/ootte sieel jaja sit vaik kertoilkaa mihi ootte yhteishauissa päätyneet =')) moimoooi!



25 comments:

  1. millä oon muokannu ton alimman kuvan? :) ++millon sä ET olis ollu koukussa JCn videoihin :--DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. gimp :DD haahhahhahahaha no, mut oli pakko mainita taas vaihteeks XDD jc♥

      Delete
  2. Aww sulla on ihanat hiukset! Niin täydelliset ja oot ite todella kaunis c:

    http://essi-countryside.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  3. vitsi rakastan sun hiuksia ja voi että, oot niin nättikin! :-)

    > käy kattomassa myös mun blogi :-)
    http://lifeofdance-iina.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  4. sun hiukset on niii kivaset! ja tykkään sikana sun blogista :-)

    http://miiisas.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  5. Anonymous8/3/13 22:49

    siis minkä ikäne oot? luulin et oot jotai 17-18 :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. -97, eli 15 :D:D oumaaaai :DD

      Delete
    2. mäki luulin :-----D aikamoista, ollaa samanikäsiiiiii hehehe

      Delete
    3. vooi että ootte höpsöjä ! =')) hihi

      Delete
  6. Anonymous8/3/13 23:12

    hihi mäki hain kuusaan lukioo! :>

    ReplyDelete
  7. Ihania kuvia! :-)

    > hennadiennaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. apua et näytä yhtään niin nuorelta kun oot ! mut kuusaa on tosi symppis paikka, kun paljon sukulaisii asuu siellä nii on tullu aika paljon nähtyy, et uskon että kuusaan lukiokin on tosi jees !

    ReplyDelete
  9. Anonymous9/3/13 20:16

    luulin aina et oot about 20 :DD mut hyväl vaa ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha voieii kiitti? ;DD

      Delete
  10. Sulla on aivan ihanat hiukset ja noi nutturakampauksetkin on niin kauniita.. ♥ Oot kyllä vanhemman näköinen kuin ya-ikäinen, mutta positiivisella tavalla vaan. :)

    The Realm of Maria

    ReplyDelete
  11. nyt löyty uus lemppariblogi !! voi että aloin ikävöimään mun punasta tukkaa :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. oumaaaaaaai kiitti! =')))

      Delete
  12. Anonymous14/3/13 17:02

    Ooo ! kuusaan lukio kannattaa :> ite oon siel jo ! tosi kiva paikka verrattuun naukioo..!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha jee! ah, naukio </3 ...

      Delete
  13. Anonymous14/3/13 23:20

    paljonkos sun ka oli välitotarissa ?:) ++aaivan ihana tää sun blogis ja sä !(':<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. oisko ollu 8,7 tms? =') voooi että kiitti!! <3

      Delete
  14. Kuusaan lukio on hyvä valinta! C;
    - tämän kevään abi

    ReplyDelete