Saturday, March 9, 2013

this is me + challenge

Mä olen Linda Isabella ja oon se henkilö, joka oikeesti tykkää kuunnella ihmisiä ja auttaa niitä parhaansa mukaan. Tykkään oikeesti siitä. Tykkään pohdiskella ja olla avuksi ja ennen kaikkea tuoda muille hymyn huulille tavalla tai toisella. Oon myös se, joka pitää kaikki salaisuudet.
Tuun toimeen monenlaisten ihmisten kans, mut on sit niitä ääritapauksia, joita mä vihaan sydämeni kyllyydestä. Oikeesti en vaa käsitä mikä joissain ihmisissä on, et ne vaan asdfghj. Näitten kusipäitten läsnäolles mä saatan vaikuttaa tosi etäiselt ja kylmält, mut tää vaa johtuu siitä, et mulla ei oo mitää sanottavaa niille, eikä varsinkaa mitää kivaa sanottavaa. Ja kuten monet muutkin, mä oon aika varovainen uusien ihmisten seuras. Sanotaanko vielä vaikka, että mun itsetunto on tosi paska, mut paljon parempi, mitä se oli esim viime vuonna. Sit voisin ehkä mainita, et saatan ehkä olla ihastunut, en kyl mee vannomaan. Mua ärsyttää ihmiset, jotka tekee kaiken, niiku jossain sanotaa, eikä ne osaa ollenkaa soveltaa ohjeita omassa päässään. vittu.
I'm Linda Isabella and i'm that person, who really enoys listening to other people and help them as well as i can. I really like it and i love to make other people smile. I'm also the one, who always keeps secrets. There are a lot of people i really like to work with, but there is also some people, who i hate from the bottom of my heart. My self confidence is very low tho, but it's higher than last year. I could also say that i might have a crush on someone right now, but i'm not sure about that.
jeeeeemä
mä
Sit sain haasteen Petralta! Kiitos! En jaksa haastaa ketään, mut vastailen näihin kysymyksiin vaan =').
1. Mistä olet riippuvainen?
emmätiiä oikeestaan =D sosiaalisesta verkostosta varmaa ja puhelimest.
 2. Mitä googletit viimeksi?
ei tämmösii voi kysyy, ku oon sellane joka googlettaa kaikkee mahollista, niin hyödyllistä kuin turhaakin.
 3. Mitä muotivillitystä et voi sietää tai käsittää?
emmätiiä oikeestaan! tää on oikeesti aika paha, ku mulle ei tuu mieleen mitää..
 4. Haluaisitko kuulla enemmän kehuja luonteestasi vai ulkönäöstäsi? Miksi?
oishan se kiva et sekäettä tulis, mut ehkä luonteesta, koska voin melkein olla ylpee mun luonteesta. mut toisaalt ulkonäöst, koska silloin mun itsetunto kohoaa ees hetkellisest.
 5. Top 3 tavoitteet tälle vuodelle?
1. saada kehitettyy itteeni/mun itsetuntoo 2. panostaa mun blogiin 3. panostaa kouluu

32 comments:

  1. Anonymous9/3/13 21:14

    apua tää on aika random, mut noista sun kulmakarvoista meinasin sitä tossa aijemassa postauksessa et miten oot saanu ne tolleen ylös? onko sulla luonnollisesti kasvanu ne tolleen tai ootko nyppiny niitä kokoajan tolleen ylemmäksi? ihana tää sun blogi ja ihana sinä :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aa siis joo, mul on luonnostaa aika korkeel ja sit oon just nyppiny tost nurkkakolmios (???XD) niitä tost alhaalt. hihi, sie oot oikein ihana =')<3

      Delete
  2. Anonymous9/3/13 21:35

    asdfg halusin vaan sanoa et mun mielestä oot tosi kaunis ja ihana ihminen kaikin puolin :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi, kiitos sinä ihana <3

      Delete
  3. Anonymous9/3/13 23:20

    eli olen siis mielestä kusipää koska olet seurassani hyvin etäinen :--D

    ReplyDelete
    Replies
    1. riippuu kuka oot, mut en usko et oot sä =') koska en millään usko, että nää/tää kusipää lukee mun blogia =DD kerro kuka oot!! vaik eka kirjain tms jee

      Delete
  4. ooot linda tosi kaunis ja jumaloin sun hiuksia ja kulmia :3 ja vaikutat oikeesti tosi ihanalta ihmiselt (--:!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ää voieii kiitti saija sikaan =') <3

      Delete
  5. IHANA OOOT JA ÄÄÄÄ OOT TÄYDELLINEN <3 ;;___;;

    ReplyDelete
    Replies
    1. äääää vooi ei kiitti <3

      Delete
  6. Anonymous10/3/13 14:37

    häääh vihaatko ihan vaan joitain ihmisiä sydämmen kyyllyydestäs muuten vaan ilman syytä vai onko nämä kusipäät joitai jotka on tehny jotain jne? :o

    ReplyDelete
    Replies
    1. no sillee, et nää kusipäät on vittuillu enemmä tai vähemmä tahallaa ja oon iha helvetisti siitä loukkaantunu ja muutenki niitte tapa käyttäytyy on niin inhaa ja ärsyttävää ja emmätiiä.. se koko niiden paketti tekee niistä kusipäitä.

      Delete
  7. Anonymous10/3/13 17:28

    tosi kiva postaus ja oot ihana ihminen! <3 en tajua miten oon joskus voinu "inhota" sua taijotain en keksi hyvää sanaa sille mutsiis en tykänny susta yhtään mut nyt ku oon lukenu tätä sun blogias ja muutenkin ns. tutustunu suhun ni oon todennu että oot niin upee ihminen ku voi olla :'> en keksi susta mitään pahaa sanottavaa !

    ReplyDelete
    Replies
    1. vooi että tää oli tosi kiva kommentti! =') tunnenks mä sut? hihii tuu juttelemaa! =')<3

      Delete
  8. Sulla on tosi mahtava blogi:o wou siistii et löysin tän! ja oot tosi kaunis ja mulle tuli yks kysymys mieleen, että millä oikeen muokkaat kuvias? Ja mikä kamera sulla on?:)

    berry-berrys.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. oii kiitti =') gimpillä! ja mulla on canonin 1000d

      Delete
  9. maailman täydellisin nuttura!

    ReplyDelete
  10. Anonymous11/3/13 11:25

    voiks tehä kysymyspostauksen? :D

    ReplyDelete
  11. Voi että, sulla on ihan täydelliset hiukset!! :-)Täytyy varmaan ottaa urakaksi lukea kaikki sun postaukset läpi ja kilkata itseni lukijaksi, vaikutat huikeeeeeeelta!

    http://kaikkiaskeleet.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah voieii kiitti! =')

      Delete
  12. rakastuin sun blogiin ja sun ulkonäköön! sait samantien uuden lukijan :-)

    http://ellimaijasblog.blogspot.fi/
    Muistathan osallistua arvontaan? Palkintona vapaavalintainen koru!
    http://ellimaijasblog.blogspot.fi/2013/03/koruharakka-blogiarvonta.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. vooooi että, kiitti aivan sikaan!

      Delete
  13. tää sun blogi on hirveen ihana ja oon kyl niin kateellinen sun ulkonäöstä :-) joskus oon sua jossain messuilla ja kaupungilla tms. nähny ja silloinki oon kattonu ihan "yhyy miks mä en voi näyttää noin hyvältä" vaikutat muutenki tän blogin perusteella tosi ihanalta ihmiseltä. ens vuonna ehkä kuusaan lukiossa nähään :-)

    ReplyDelete
  14. vooi että kiitoksia<3 tajusin kans, et oon sut jossakin nähny hihi! mut tosiaa, Kuusaan lukios varmaa sit näkyillää ;-)

    ReplyDelete
  15. Anonymous17/3/13 15:01

    heei saanko kysyä et missä muokkaat sun kuvias (: ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. juu toki! muokkaan gimpillä =')

      Delete
  16. Ihana blogi!!! :)


    Follow4Follow?
    http://marttuchu.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  17. aivan ihana blogi! :OO <3

    Tsekkaa ihmeessä mun lifestyle-blogia, jos vaik kiinnostuisit? :)

    www.overagain-lotta.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Anonymous21/4/13 11:21

    Ootko koskaan miettiny et sulle vois sopia medusa-lävistys? :3 oot älykaunis ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaa en oo aatellu:) mut voieii thänks! :')

      Delete