Sunday, February 24, 2013

tylsä lapsi sai keikkalipun

LANAA ruokaaaaaLAANAAA
vithuväärinpäiigen
Heippatiheippati vaan! Ajattelin näin pikasesti sunnuntai-illan kunniaksi tulla postailemaan! Juurikasvua mulla on useampi sentti, mutten jaksa vaivautua värjäämään. Pointti nyt kuitenkin on se, että mä oon menossa Lana Del Reyn keikalle kesällä! NIIN JEES. En oo ikinä ollut permannolla, joten päästään sekin sit kokemaan. Ketä muita on menossa Lanan keikalle? Ainiin oon ihan addiktoitunut youtubeen. lopullisesti.

hi! i got tickets to Lana Del Rey's concert and i'm soooo happy and addicted to youtube.

30 comments:

  1. yaaay :)) Sun hiukset näyttää ihan sika kivoilta, ihan juurikasvunki kanssa, koska toi ei näytä pahalta niinku jollain (mulla) ku sun hiusten väri on tollanen kiva :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah wäää kiitti :DD

      Delete
  2. musta toi juurikasvu on tosi jees! & oot tosi sulonen otus :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha kiitti voe eii sä oot! =))

      Delete
  3. wää´ää tuli nälkä :D mut ihanat noi sun hiukset :´3

    ReplyDelete
  4. APUA SAIN VASTA NYT TIETÄÄ ETTÄ LANA DEL REY TULEE SUOMEEN OKAY OON KYLLÄ TULOSSA

    ReplyDelete
  5. ihanat hiukset !
    mäki oon menossa permannolle katteleen lanaa :>

    ReplyDelete
    Replies
    1. ää kiitti! ouu siel sit nähää! =)

      Delete
  6. Anonymous25/2/13 16:01

    aaww ooot söpö :3

    ReplyDelete
  7. hah jäin vaa haltioissaa tuijottaa tuot eka kuvaa :D ! oot upee

    ReplyDelete
    Replies
    1. äää voiei kiitti hulluun! =D

      Delete
  8. oot nii kaunis!!
    mä oon menossa lanan keikalle mun frendin kanssa, permannolle kans :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ää kiitti! haha no siel nähää! =))

      Delete
  9. Sul on tosi nätit silmät ! (:
    http://laughandlipstick.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  10. sun hiukset on iha sairaan ihanat, tekisin melkein ite mitä tahansa että saisin samanlaiset ♥ ja btw itekki tulos lanan keikalle ja permantopaikat sain hankittuu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. wää apua eihän? =DD no mut kiitti ja keikal sit nähää =))

      Delete
  11. ihana sinä ja hei, toi tukka on aivan sairaan ihana :) !!

    ReplyDelete
  12. Anonymous26/2/13 19:44

    haluun sun hiukset. o.o

    ReplyDelete
  13. Ihana blogi :) Btw toi nachojuttu on muuten tosi hyväää itekin aina välillä teen sitä :)

    http://headingforarelationship.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitti =) haha toi on ihaanaaa!

      Delete
  14. Anonymous9/3/13 19:56

    mä oon ainakin menossa Lana del reyn keikalle <3 törmäsin sun blogiin pari päivää sitten, ja jäin lukemaan. oot muuten tosi kaunis!

    ReplyDelete
    Replies
    1. oii jee! ootsä menos permannolle vai katsomoo =')? hihi kiittii oot ihana! =')<3

      Delete
  15. Voi luoja sulla on ihanat hiukset!

    ReplyDelete