Friday, February 22, 2013

HAPPIEST GIRL IN THE WORLD

JEE
SOHAPPY
ILOINEN
Maailman paras aloitus lomalle. Kävelin himaan ja tsekkaan postilaatikon, joka on ihan täynnä. Vien postin sisälle ja en ees jaksa kiinnittää huomioo mihinkään Nellyn tai ebayn paketteihin, kun huomaan tän yhen kirjekuoren. Suunnilleen revin tän kirjekuoren auki ja samassa mä koitan pidättää kyyneliä. Onnenkyyneliä. Mut hyväksyttiin vaihto-oppilaaksi Australiaan ! Oon niin onnellinen ja oh god oon jo pillittänyt parille kaverille puhelimessa, että kuinka onnellinen mä oon. MÄ LÄHEN VAIHTOON AUSSEIHIN!

I started my holiday in the best possible way. I got a letter saying i'm accepted to Explorius' exchangestudent program and i'm going to spend my year in Australia. I am so freaking excited!

25 comments:

  1. Anonymous22/2/13 14:31

    onneeee :)! millon lähet ?

    ReplyDelete
  2. kui siistii !! onneaa :))

    ReplyDelete
  3. oii kui siistii oikeesti!! :)

    ReplyDelete
  4. ooh kui hienoo!! voin vaan kuvitella kui onnelline oot :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha jee, oon kyl iha himo-onnellinen ää!! =DDD

      Delete
  5. Anonymous22/2/13 15:56

    aaaa vähä siistii :D kenen kaa lähet vai lähetkö yksin?

    ReplyDelete
  6. vielä täälläki: onneeee ;)) Oon niin onnellinen sun puolesta :D

    ReplyDelete
  7. vou niiin paljo onnee!! :o toi on varmaa upein kokemus ikinä

    ReplyDelete
    Replies
    1. ää kiitti! joo uskon wää =>> !!

      Delete
  8. Uu, paljo onnee sulle :) ! Varo sit niitä myrkkykäärmeitä ja hämppiksii ;) ! Noei,en haluu masentaa suo !! :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha jee kiitti :DDD pitää olla varuillaa siite =PP!

      Delete
  9. ONNEA KAUHEESTI! Salakuvaat sit ihan hillittömästi kuumia surffaripoikia et saadaan myös nauttia niistä!!

    ReplyDelete
  10. Anonymous22/2/13 19:30

    oiii, ONNEA IHA HIRMUISASTI :---DDd!!!

    ReplyDelete
  11. oi että!!!! iha sairaasti onnee, omg!!!

    ReplyDelete
  12. Anonymous22/2/13 21:47

    wooooooooooooouu kiljun täällä sun puolestas ja ikkunat on kohta rikki :3 siistii et pääset sinne! :)

    voisitko tehö sellasen postauksen missä kerrot sun hiuksistas, et millä peset, hoidat, suoristat, kiharrat,suojaat yms? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oumaii oot ihana hihi kiitti =))!

      itseasias ajattelinki et tekisin tollasen! et juu koitan saada väsättyy ens viikol :>

      Delete
  13. wooow vitsit kadehdin sua :__D ois niin unelma mut ei oo semmosta summaa rahaa ):

    ReplyDelete