Tuesday, December 25, 2012

presents and hairshit

jöy04
jöy01
jöy02
jöy03
Heippa vaan ja hyvää joulua teillekkin! Mä en joululahjaks toivonut kun vaan ton Lanan levyn ja Pedon veri -kirjan, mut sainki sit muitaki juttuja, jee. (mä en toivonut lahjaks paljoo syystä että haluun säästää omia ja porukoitten rahoja yhteen superkivaan juttuun). Sain nyt esim just noi ylläolevassa kuvassa näkyvät jutut + iphoneen suojakalvon, söpöt korkkarikuusenkoristeet, mukavast rahaa sukulaisilt ja petivaatteet + kavereilta jotain kivoja judskii. Oon näihin lahjoihin erittäin tyytyväinen ja häpii.

Sitte mulla on taas asiaa hiuksista. Mulla on ollu punaset hiukset melkein 2 vuotta ja mua rupee piikkuhiljaa kyllästyttämään nää. Oikeesti. Hassu juttu on kans se, et mä en oikeesti tykkää yhtään punasesta värinä. Haluaisin värjätä jotku helpot juurikasvun kannalta, mut toisaalt oisin valmis näkee vaivaa sen värin pysyvyyden kannalta haha, oompas ristiriitanen. Tein sit tos kollaasin (kuvat) ja gaah huolisin noi kaikki itselleni :C. Ehotelkaa mulle jotain muitaki kivoja hiusväritsydeemejä.

hi guys and merry christmas! i got a lot of lovely presents, even though i didn't ask anything but lana's cd and a book. I'm getting tired of my hair. I've had red hair for almost 2 years and i don't even like red as a color. I made a collage of haircolors i'd like to have (pics) :) bye.

34 comments:

  1. gaaa toi levy ;;-;;!! minkä väriset hiukset sul on luonnostaa jaja mil oot tehny ton kollaasin?????

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihs tummanruskeet ja gimpil :)

      Delete
  2. mun mielest noi ton sävyset siniset hiukset sopis sulle, mitkä on tos oikeella alaal kollaais =)! Tai semmoset vähän sinertävän violetit vois olla ylimageet!

    http://breakagem.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. laita sillee et ruskeet juuresta ja joku shokki latvaa !! silloo ei tuu nii paha juurikasvu :D:D

    okei kuullostaa vähä mun ex hiuksilta mut ei se mitää, ne on mageet !! koska ruskee on niii luonnollinen ja sit shokki on vaa nii kiva ja erikoinen yhistelmä semmosee maanläheisee :D:D

    plus saahan ruskeitaki tsiljoonia erisävyjä et joo :D:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha joo sillee oon kans aatellukki vähä :=D pitäs vaa oppia raaskimaan luopuu täst punasest :D

      Delete
  4. KIVAT RINTSIKT...;)

    http://walk-on-water-laura.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  5. kivoja lahjoja oot saanu (: sun hiukset on ihanan väriset, mutta ymmärrän kyllä ton kyllästymisen. Kivat saattais olla noi ylhäällä oikealla, tollaset tummat sinivihreät, tai sitten juuresta ja ylhäältä ruskeet ja latvoista esim. vaaleen violettia (:

    ReplyDelete
  6. semmoset sinertävän liilat vois sopii sulle tosi hyvin! ja ihana toi tumblr, on nii vaikee löytää semmosii aktiivisii hiustumblurei :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitti ideasta :) haha joo niimpää!! :D

      Delete
  7. Noi punaset hiukset on ihan rakkautta ! Joka kerta ku nään sut, nii ihailen noit sun hiuksias ja ne on niin tuuheetki, mitä oikein teet niille ? :o
    En osaa neuvoo mihinkään suuntaan, kun en osaa kuvitella sulle muita kun nuo !

    ReplyDelete
    Replies
    1. voiei kiittii! hihi emmä mitää tee ku tupeeraan vähä tyvest :)

      Delete
  8. mun mielest sulle sopis tosi hyvin noi siniset tos alakulmas :-)! sun hiukset on unelmaaat ♥

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. aaaaaa oisko vähä ees upeet !! :))

      Delete
  10. ittellääki hirvee kuumotus värjää jollaa voiletil,sinisel,pinkil tms:D
    Mut värjää violetti siniset!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha :DD jooo pitää kattoo :)

      Delete
  11. noi violetit on ihanat! :-----------)

    ReplyDelete
  12. ton kollaasin noi ekat ja tokat et ruskehtavat ja vaaleenpunaset latvat!

    ReplyDelete
  13. Tee sellai postaus jossa kerrot sun vuodesta et esim tammikuu ja sit jooodai kuvii ja kerrot kohokohtii ymsyms

    ReplyDelete
    Replies
    1. ää emmä haluu mul on ollu kauheen tylsä vuos XD tai no periaattees voisinki tehä, mutku mul on melkein kaikki kuvat toisel koneel ja se on rikki :[

      Delete
  14. mitä meikkivoidetta käytät? ko sul on niin kivan värine naama ja oot muuteski niin kaunis! :> joku arkimeikkivideo ois aiva huippu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. no nyt oon käyttäny tot loréalin jotai kakkaaa mut nyt sain ton mun lancomen meikkivoiteen ni nyt käytän sit sitä :] mut voieii kiitti sikaan! pus♥ ja juu voin kuvata sellasen nyt joku päivä :)

      Delete
  15. hei, sun noi nykyset hiukset on niiin love ! sulle ehkä sopis kans sellaset vähä "kirkkaamman" pinkit hiukset ku hattara (: ja oot kaunis ! o:

    ReplyDelete
    Replies
    1. aaaa kiitti oot ihana ♥ haha joo vois miettii ;)

      Delete
  16. sulle sopis ehkä iha vaan ruskeetki hiukset, aik tumman sävysenä :) ja heeei oot tosi kaunis <<3 juu tee arkimeikkivideo! ++ minkä ikäne oot :o

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi mulla on luonnostaanki iihan tummanruskeet hiukset :) ää kiitti hirveesti ♥ ja juu teen jokupäivä ja oon 15 :)

      Delete
  17. onks sul pidennykset? :>

    ReplyDelete