Sunday, December 23, 2012

let’s take a trip to sunset boulevard in the city of stars☺

wihi
huuuliroikkuu
hauskaa
jeje
ei mulla oikeesti oo taaskaan mitään asiaa, mut kunhan tulin postailemaan! Tänää oon vaan lagaillu ja pelännyt uudelleen oksentamista kuunnellen samalla ihan sikapaljon embelmthreetä. Tos yhes kuvas näkyy kans toi meitsin juliste, joka tuli viikko pari sitten. Siin on Chrisin, Haydenin ja Taylorin nimmarit siis.
Mua häiritsee hirveesti, jos joku on lakannut kynnet ja sit ei oo vaivautunut putsaamaan niitä mahdollisesti ylimenneitä lakkoja pois. Sit vittu ku pitää laittaa kunnon makrolla otettu kuva niistä sotkusista lakkauksista blogiin. MIKSI?? rumaa. (tää on hyväksyttävää vaan jos tää on joku kynsitutoriaali ja sit loppuvaihees on siistityt kynnet ok). Toinen juttu joka häiritsee, onku sul on vaik joku selästä avonainen paita ja sit näkyy sen avonaisen selän sijasta vaan sellaset massiiviset kusenpolttamat rintsikat. fkllfsk. Oli mulla kai vielä jotain muutakin valitettavaa, mut valittelen niistä sit myöhemmin.

I've been listening to a lot of Embelm3 lately. My new Nevershoutnever Indigo poster is also shown in one photo (it's signed by Chris Drew, Hayden Kaiser and Taylor Mcfee). I hate messily painted nails.... is it just too hard to remove the polish around your fingers??

6 comments:

  1. oi oot ihana ja sun hiukset hipoo täydellisyyttä ♥♥

    ReplyDelete
  2. oot ihana ja kaunis ♥__♥

    ReplyDelete
  3. meillä taitaa olla aika vitun samanlaine musamaku:DD meinaa itekki oon kuluttanu kaikki emblemin biisit loppuun !!

    ReplyDelete