Saturday, December 29, 2012

lalala and some shit i've ordered

heheh, hauskaa muokata tylsyyttään jotain kuvaa gimpillä, että saa postaukseen jotain muutakin ku rättikollaasin! haha. Sain kivasti ihania kommentteja viime postaukseen ja gaah ootte ihania!! Joku kysy multa myös, jos tekisin taas arkimeikkivideon, niin meinasin tehä sen täs joku päivä :) mitä mieltä? Mua myös ahdistaa, ku mun blogi ja postaukset on niin rumia ku kattelee jotain mun lemppariblogeja byy. Eniveis, oon tänään kattonu ihan kiitettävän määrän Switched at Birthii, niiin ihana sarja.

Sit tossa alla jotain juttuja, mitä oon tilaillu pitkin joulukuuta. Noi shortsit on erityisen kivat, tai oikeestaa noi kaikki mun tilaamat jutut. Noitten pitäis siis lähiaikoina kolahtaa postiluukusta (+ samoin pari muuta joululahjaa kavruilta). jehee.

i'm so damn bored and i just wanted to post a collage of things i've ordered lately. I was asked to make a makeup video, so yay or nay? I've been watching so many episodes of Switched of  birth today and i love that show soo much.


14 comments:

  1. kiva postaus, sun blogi on yks mun lemppareista (:

    ReplyDelete
  2. On kysyttävä et mistä tuo sormus on? :3

    ReplyDelete
  3. mitkä on sitte su lempiblogeja?

    ReplyDelete
    Replies
    1. noku niit on nii paljo :D emmä näi äkkiseltää viiti tähä mitää laittaa, ku ne lempparitki määräytyy usein iha fiiliksen mukaa :) mut voin ehk joskus laittaa jotai postaust tms emt :)

      Delete
    2. joo tee tee sellanen!!

      Delete
  4. superkiva toi nahkatakki!

    ReplyDelete
  5. kui monesti oot seurustellu ja ootko hetero?;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ei oo ollu mitää vakavaa ny ja juu oon

      Delete
  6. sillon ku värjäsit ekaa kertaa punasiks, nii vaalensikko sillon ennen sitä hiukset, niinku värinpoistolla?:-) sul on nii ihanat hiukset oikeesti :)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. värjäsin silloi kampaajal, ni mul vaalennettii mustast sellaseks blondi/oranssiks ja siitä sit punaseks :>

      Delete
    2. aaokeii :)

      Delete