Sunday, December 9, 2012

fuck you i'm fabulous

bitchimfab02
bitchimfab05
bitchimfab06
bitchimfab03
jej moikka! Mulla on tää joulukuinen lauantai-ilta lähteny oikein mallikkaasti liikkeelle ja aattelin tulla tylsyyttäni postailemaan. :) Oon säädelly uutta ulkoasuu tos jo jonkimoisen hetken, ni nyt se ois sit suurinpiirtein valmis! Mun mielest tää on oikein kiva ja oon jo jokusen viikon sitä edellisen ulkan ruskeeta värii ällöksyny. hyi. mutt whaddaya think?

Ostin muuten ton tos yhes sovituskoppikuvas näkyvän valkosen villapaidan Cubuksesta, ku se oli nii kiva ja makso vaa kympin jee. Ostin samal reissul kans sellaset kimaltelevat sukkikset, jotka oli niiin muksat!

Kokeitaki mul on enää kaks ja sit pääsen täst stressist whoaa. Sen puolee tosin, ettei niihi kokeisii pahemmin tarttis lukee & muutenkin mul koulu menee ihan hyvin (viime enkunkokeest 10- ♥). Mut enivei, koitan saada itteeni niskast kiinni ja alkaa ottaa enemmän julkasukelposii kuvii ja postaillakki. :)

tulipas huono screenshotti

12 comments:

  1. Ihana tää uus ulkoasu :) !

    ReplyDelete
  2. Anonymous9/12/12 17:55

    ihana blogi ja nyt vielä ihanampi !! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. voieii apua oot ihana :)<3

      Delete
  3. sori ku häirihen mut en niit reunoi saanu pois headerist :d

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmm no mä en kyl sit tiiä :ss

      Delete
  4. ihana uus ulkka ja voi että kun sä oot niin kaunis ! (:

    ReplyDelete
  5. ihana ulkoasu linda!!! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. voieii kiitti tuuli !! :)<3

      Delete