Thursday, November 8, 2012

ketutus

jee15v02
jee15v01
jee15v03
mua huvittaaa toi mun otsikointi, mut pointtihan on se et oon ollu nyt viikon kipeänä ja mua vaivaa kova yskä, joka iskee aina iltasin ja kestää läpi yön myöhään aamuun saakka ja sit saan jotain satunnaisii yskänpuuskii päivällä. Niin inhaa, ettei oo tosikaan. Huomenna mulla on synttärit jes. Tykkään nois ylläolevis kuvis mun hiuksist aika muchoomachoo ja oisin erittäin tyytyväinen, jos ne käyttäytys ihan muutenki tollein, eikä vaa silloin ku oon yksin himas ja otan peilin kautta kuvia. Tona päivänä noi mun kulmatki oli oikein mukavan näköset. Ainii ja sain siit mun Katri Helena esitelmäst 10+ ja oon nii ilone jee. En kyl tiiä oliks kaikil muilki joku 10+ mut enivei tykkään tost numerost. ja perse ku mun pöytäkone meni rikki... ja arvatkaa vituttaako mua hirveesti luokkakuva, jossa kuvaaja pisti mut makoilee siihe keskelle tytsyjen sylii ..
jee15v04

16 comments:

  1. ooi oot nii nätti nois kuvis ja sun hiukset♥

    ReplyDelete
  2. tosi ihania noi kuvat (: sun hiukset on mahtavat!

    ReplyDelete
  3. sul on nii ihanat hiukset <3

    ReplyDelete
  4. Ihana toi villapaita ♥ Mist se on?

    ReplyDelete
  5. Anonymous9/11/12 15:10

    ihanat hiukset!!

    ReplyDelete
  6. linda sun hiukset ♥

    ReplyDelete
  7. oot niin nätti ja sun hiukset on ihanat... ♥

    ReplyDelete
  8. ♥ sun hiukset on mielettömät

    ReplyDelete