Tuesday, November 20, 2012

hiuksiaaaa

kkek04 kkek02 kkek03
duunailin Melissan hiuksiin vähä tollast lirppalarppailua iha testimieles ja imo noi oli tosi kivat (tein siis versio ykkösen och kakkosen). Nyt noi hiukset on kyl jo gone boohoo. Mulle itelleni tuli järkyttävä alemmuuskompleksi, koska rinnakkain mun mielest Mellun hiukset voittaa mun hiukset ihan 100-0. Pakko . Keksiä . Jotain . Uutta. Haluun sellaset hiukset joihin mä en ihan heti kyllästy ja hiukset sais poiketa jotenkin siitä tutusta ja turvallisesta. Mua on ruvennu houkuttamaa ruskeen eri yhistelmät eri värien kanssa niin paljon, mut in other worlds oon tiukasti ruskeeta vastaan. BOOHOO. :(

Haluun muute alkaa postaamaan useemmin, joten eiköhän ruveta tuumasta toimeen ;=). Oon vaan kauheen tylsä ja laiska, mut kai se inspiraatiolla korjaantuu! Mua muuten masentaa mun vaatekaappi. piste.

16 comments:

  1. Ei mitää hnnngh ruskeeta, sun hiukset on just kivat!

    ReplyDelete
  2. Sun hiukset on iiihaanat ! :--)

    http://breakagem.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. kokeile mustaa/violettia? Tai sit tohon punaseen jotain eri sävyä sekaan?

    ReplyDelete
  4. värjää semmoset vaaleenliilat ihanat hiukset :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. laventeli the ikuinen märkäuni♥

      Delete
  5. ooou laita tumman ruskeet ja sit kirkkaanpunain dippiväri

    ReplyDelete
    Replies
    1. vooi toiki kuulostaa niiin herkulta!

      Delete
  6. millä teit noi hiukset :D?

    ReplyDelete
    Replies
    1. pastelliliiduilla :) tosi simppeli tekniikka, jos jaksaa pipertää eikä vahingoita hiusta! Pitäs tarttuu ruskeeseenki tukkaan ihan hyvin, mut ei toki niin kirkkaana ku blondiin. Toi on siin mieles tosi jees, ku toi haalenee nii helposti ni saa nopeeta vaihteluu johki illanviettoo tms.

      Delete
  7. Sä oikeestaan muistutat hyvällä tavalla Lana Del Reytä ! (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. mitäää voi ei kiitos :0<3

      Delete
  8. heeei miten oot saannu toi tumblr, gifyom galleria, formspring, weheartit < tollee kivasti tohon :---)!1

    ReplyDelete
    Replies
    1. oon tehny gimpillä noi kuvat niihi ja sit laittanu ne kuvat sivupalkkii ja laittanu kuvan osoitteiks ne linkit :)

      Delete