Monday, August 6, 2012

over the years 2010 >>

Photobucket
Photobucket
6. luokka. Nää kaikki taitaa olla kevätlukukaudelta ja vuosi on 2010. Oltiin kaikki tosi rawr, ja meiän luokalla mulla, Iinalla ja Saralla oli aika cooliewooliet coontailit värjättynä hiuksiin. Ja koska ne ei todellakaa riittäny, ni piti viel heittää hiuksiin noita cybershopin lisäkkeitä. Mulla oli niitä aika monta XD. Mulla oli tuolloin vielä aika lyhyet hiukset, koska mul oli nelosluokan lopusta vitosluokan alkuun ihan poikatukka. olin aika rawr ja kawaii desu nee. + tein itelleni kigurumin tuolloi XD
Photobucket
Seiskaluokan alku. Värjäsin mun hiukset mustiks ja ostin Cyberist pinkit lisäkkeet. Meikkaamisesta ei tietoakaan jotain satunnaista ripsarii lukuunottamatta. oikeesti. En ny oikei osaa sanoo täst mitää muuta ku et näytin kauheelta..

Photobucket
Seiskaluokan kevät. Rupeen jo näyttämään _vähän siedettävämmältä ja mun hiukset oli tosi kivat. Mulla ei oo nois missään kuvissa pidennyksiä ja tsekatkaa nyt kuinka pitkät hiukset :0! Sitten tein jotain helvetin tyhmää ja leikkasin hiukset lyhyiks. Silloin se oli mun mielest sairaan hyvä idea, mut just nyt oon hirveen vihanen itelleni. Aloin kans piirtämään kulmia ja ounouu noi ekan kuvan kulmat... Ja tosiaan värjäsin kans hiukset punasiks, jee.
Photobucket
Kesä 2011.. Naurettiiin lauran kans mahat kipeiks noist mun kulmist joku kuukaus sitte (tai no mä ainakin nauroin mahan kipeeks..). Oikeest noi kulmat on jotain niin järkyttävää. Tos ekas kuvas ne näyttää ehkä vähän siedettävilt, mut ooh noes. nononono. Noi kulmat oli silloi mun mielest niiin hienot, mut kehkeh.
Photobucket
Photobucket
Kasiluokan alku. Tilasin mun piilarit ja käytin niit tosi ahkerasti. Tykkään mun hiuksist miten ne on tos ala keskimmäisessä ja se saa mut harkitsemaan taas etuhiusten leikkausta. Mulla oli syyslukukaudel hurjan pitkät kynnet ja leikkasin ne sitte kitaransoittokoetta varten fck. Sen jälkee oon vähä huonommin kasvatellu kynsiä... vaik oh noes tollaset ois hirveen kivatsut taas! + redbull antaa siivet.
Photobucket
Ja nää on kasin kevätlukukaudelta. Värjäsin blondit etulirtin pois ja siirryin tollasii vaaleisiin liukuvärjättyihin latvoihin. Tossa vaiheessa ku noi latvat on viel oranssit, ni ne näyttää kyl tosi kivoilta! Aloin jossain ihan kasiluokan lopussa käyttämään keskijakausta, mut seki rupee koht kyllästyttämää ni tosiaan oon aatellu noitten etuhiusten pilkkomista taas :=).

Ja sitte mitä minuun täl hetkel tulee, ni senpä näkee ihan easily täs näit postauksii scrollaamalla pikkusen. Alunperin mun piti tehä sellanen enemmän tyylipainotteinen (??) postaus, mut täst tuliki vaa tällain kuvaläjä minust parin vuoden takaa. Vanhoille kuville on kiva hymyillä ja nauraa ja miettiä et mitäköhän helvettiä on päässä liikkunu. Mutta sen mä tosiaan oon päättäny; mun otsis tekee comebackin täs ihan lähiaikoina!

16 comments:

  1. noi tummat hiukset sopi sulle tosi hyvin :o niinku kyl melkei kaikki muutki värit, toisin ku mulle :D:D mut looking good!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha kiitos :=) mut hei kyl sullekki sopii varmast!

      Delete
  2. Anonymous6/8/12 21:27

    punaset sopii sulle kaikkein parhaite :)

    ReplyDelete
  3. Oot tosi nätti ja noi punaset hiukset on ihanat!<3:)

    http://sweetttdreams.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  4. ihania kuvia :)) itekki vois tehä mut.. oh noes, liian järkyttävää sisältöä parin vuoden takaa :DD

    http://vainpeach.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha eiku tee ihmeessä!!

      Delete
  5. näyttäis varmaan tosi hyvältä, jos värjäisit mustat hiukset, mut blondit etuhiukset!!(:

    ReplyDelete
  6. Oon kyllä aina rakastanut sun hiuksia, en kestä kun ne on niin ihanat. o^o Erityisesti mä pidän kuitenkin noista sun kasiluokan alussa olleista hiuksista. Sun otsahiukset menee niin siististi. Nyt jaa sun salaisuus. Miten sun otsahiukset oli silloin leikattu ja miten sait ne noin?! :---o ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahha kiitos! :=) leikkasin ne jotenki tosi epäsiististi kerroksittain ja vedin niit etuhiuksii tyylii takaraivost saakka ja suoristin XD en osaa kunnol selittää :=(

      Delete
  7. Anonymous7/8/12 22:51

    Miten ihmeessä sä pidät noi sun hiukset noin punasina ja hyväkuntosina?? :O Ite ku värjään punaseks ni ne on hyvät ekan viikon ja sit alkaa kuluu ja mua pelottaa jos värjään koko aika et ne menee iha piloille!? D: Kiltti auta mua ;C♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. noo en pese nii useesti hiuksii ( >> hiukset tottuu siihen, eikä rasvotu nii nopeesti) ni väri ei pääse haalistuu nii nopeesti :=) Sit käytän colormaskii, joka kirkastaa punasta :)). Ja sit aina läträilen hoitoaineitten kanssa, ni ei ne pilalle pääse kääntyy :))

      Delete