Tuesday, July 31, 2012

naimalupa 29072012

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
ohno, viimenen tän kesän Pyttäriporukka sai sunnuntaina naimaluvan & mä lukeuduin siihe porukkaan myös. Puhuin joskus blogissa hienon kuvakollaasin kera, et haluun mun blondin etulirtin takasin ja hetken mielijohteest vaalensin etulirtin nyt lauantaina! I've been missing BLONDEXRED ♥. Huomenna Mellun kans Kouvolaan täydentämää kaappeja ja tyhjentämään lompsaa ja sit varmaan tilailen jotaki netistki viel :=). ja OH NO kattokaa tot tokaa kuvaa:::: mun hiukset on kasvanu ihan saaaiiraasti! jesjes! ottaen huomioo, et reilu vuos sitte leikkasin hiukset tohon kohtaa about mis on toi lasin yläreuna!

13 comments:

  1. jeejee onnea vielä ♥ !! :-)

    ReplyDelete
  2. Onko sulla fashiolistaa? :--)

    ReplyDelete
  3. moiheivaan onks sul lisäkkeet vai onks toi kaikki sun oikeeta tukkaa :oo

    ReplyDelete
  4. omg ootko -97 ? miten on mahdollista miks kaikki on nii paljo aikusempia ku mä XD oon muka 20

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha XD joo oon mä 97 :=)

      Delete
  5. Anonymous1/8/12 15:01

    millä ohjelmalla oot tehny ton bannerin? (:

    ReplyDelete
  6. Anonymous1/8/12 18:24

    moi & onneeeee (: muute ku tilasit noi galaxy legginsit nii paljo ne postikulut oli?

    ReplyDelete
    Replies
    1. moi! kiitti :) oisko ollu joku 20e muistaakseni :)

      Delete